Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: wie kan mij helpen

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

hallo, ik heb sinds kort een hercules dj control steel in mijn bezit wel 2de hands gekocht maar zo goed als nieuw, kwam aan in orginele doos met kabel en cd,
nu wou ik alles installeren en dus ook de virtual dj software die erbij zat.
alleen ik kan gewoon nergens de serial vinden en ben bang dat die in de handleiding staat en die zit er dus net niet bij. en nu heb ik om het toch uit te proberen een demo gedownload en daar werkt de dj control goed op alleen na een tijd kan ik de nummers nog wel zoeken maar dan wil ik ze laden in virtual dj en dan krijg ik in 1 keer een error en zegt ie dat dat nummer niet bestaat.

wie o wie kan mij helpen!!

groeten
patrick
 

Inviato Thu 07 Oct 10 @ 5:23 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Wanneer de (originele) VDJ software erbij geleverd is, vind je het serienummer OP de schijf.....
Mocht dit niet het geval zijn dan is het raadzaam contact op te nemen met diegene waarvan je de controller (en dus ook de software) hebt gekocht. Hij/zij zal toch wel dat serienummer hebben.
Een tweede vraag is dan of de licentie overgedragen mag worden wanneer je de software verkoopt: Voor zover ik weet mag dit niet, maar daar weten meer ervaren forumleden wel antwoord op.

Een derde mogelijkheid is dat je iemand bent die ergens een VDJ kopietje op de kop heeft getikt en nu probeert om slinks aan een serial te komen. Helaas komen dit soort praktijken regelmatig voor, vandaar de wat terughoudende houding van de VDJ gebruikers met (gekochte) licenties.
 

Inviato Fri 08 Oct 10 @ 12:40 am
ja dat begrijp ik maar ik kan het aantonen dat ik een orginele cd heb van de software. ik kan je zo alle nummer opgeven die bij mij op de doos staan en van de cd.
en diegene van wie ik het heb gekocht heeft verder niks meer in zijn bezit.
tenminste dat zegt hij.

hopelijk zou u mij toch verder willen helpen, en begrijp dat dit wel een beetje vaag klinkt allemaal maar nogmaals het is orginele software.

groeten patrick
 

Inviato Fri 08 Oct 10 @ 4:06 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Je bent dus wel in het bezit van nummers, want ze staan op de doos van je CD en op de CD....
Werken die niet dan ?
 

Inviato Fri 08 Oct 10 @ 4:30 am
Serialnumber VDJ ziet eruit als XXXX-XXXX-XXXXX. Zou op het hoesje van de CD moeten staan. Heeft de vorige eigenaar VDJ geregistreerd, dan ben je de pisang. De licentie is inderdaad niet overdraagbaar. E.e.a. staat in de gebruikersovereenkomst (EULA)
 

Inviato Fri 08 Oct 10 @ 6:20 am
geen 1 code werkt.
er staat ook code op het papieren hoesje van de cd en op die cd staan ook de drivers van de dj console maar die werken allemaal niet.
en zo als ik het nu lees ben ik gewoon de pisang :(
 

Inviato Fri 08 Oct 10 @ 8:21 am
dat lijkt er wel op,

enige mogelijkheid is om een nieuwe versie aan te schaffen.helaas
 

Inviato Fri 08 Oct 10 @ 11:14 am
Probeer je code eens hier op het forum in te voeren (bovenaan bij Modify My Profile) en laat eens weten wat er voor melding van de site terug komt.
De enige reden die ik nu kan verzinnen is dat je een serial hebt van een andere versie dan er werkelijk in het hoesje hoort. In dat geval: Zie post hierboven.....
Jammer dat je toekomstige gebruikers niet kunt waarschuwen voor de nadelen van een tweedehands aanschaf. Ze komen hier meestal pas NADAT het leed geschied is.

[EDIT]: LEZEN, Martin......
Zie nu ineens dat je meldt dat ook de drivers niet werken. Heel vreemd. Lijkt erop dat je niet eens de goede CD hebt meegekregen.
Andere mogelijkheid: Zoals met alles op USB MOET je eerst de drivers installeren en daarna pas (als de software erom vraagt, of na de herstart van de computer(echt wachten totdat'ie helemaal is opgestart)) de Steel aansluiten. Doe je dat niet, dan worden de standaard HID-drivers geladen en kun je het schudden. Mocht je nu toch de verkeerde CD hebben meegekregen, dan kun je >>>HIER<<< de goede drivers downloaden.
 

Inviato Fri 08 Oct 10 @ 11:34 am
het is inderdaad jammer voor gebruikers dat ze hier pas achteraf achterkomen, zonder virtual dj is het aanschaffen van een 2e hands console eigenlijk weggegooid geld. je lijkt voordelig uit te zijn, maar zonder bijgeleverde vdj, heb je er eigenlijk niet veel aan.
buiten dat blijft het overdragen van software in strijd met de gebruikersovereenkomst.
ik hoop voor je dat je nog aan de bijbehorende werkende versie kan komen, want vdj is een leuk programma.

succes ermee
 

Inviato Fri 08 Oct 10 @ 12:25 pm
in ieder geval bedankt allemaal, ik stop met proberen word er namelijk beetje chaggie van,
ik ga gewoon opzoek naar de virtual dj 5 djc edition die moet waarschijnlijk wel ergens te koop zijn.
iemand een tip?

en nogmaals bedankt :)


groeten patrick
 

Inviato Fri 08 Oct 10 @ 12:33 pm
dat is nu je probleem, vdj kan je niet los in de winkel kopen, er zijn diverse varianten met allemaal hun eigen voor en nadelen, wil je alleenmaar voordelen, dan zal je redelijk in de buidel moeten tasten. de console editie is niet te koop, die krijg je bij een nieuwe console.
de andere versies kan je online bestellen hierzo:
http://www.virtualdj.com/buy/index.html

de varianten vergelijken kan hier:

http://www.virtualdj.com/products/comparison.html

maar eigenlijk de enige optie voor jou is de full pro versie, dat is namelijk de enige die een controller ondersteunt

mocht je nog vragen hebben, dan horen we het wel
 

Inviato Fri 08 Oct 10 @ 2:07 pm
Hey allemaal

Gisteren kocht ik een 2dehands DDJ-ergo, ik kreeg hierbij 2 cd's met de virtual dj software.. Heb de virtual dj LE voor dit paneel geinstaleerd maar hij vraagt niet achter de serie-nummer die je moet invoeren? wat kan ik hier aan doen? De eerste eigenaar heeft die serie nummer al wel gebruikt, vormt dit een probleem?

Alvast bedankt
Sam
 

Inviato Wed 03 Sep 14 @ 2:07 pm
Dag, Sam,

je hebt, als het goed is, 1 CD gekregen met drivers voor de Ergo en 1 CD met VDJ.
Hoewel het vreemd is dat er niet om een serienummer wordt gevraagd, is dat geen probleem zolang je ermee werkt. Je kunt de software alleen niet meer registreren hier op de site als de vorige eigenaar dat al heeft gedaan.
Als de 2e CD een eigengebrande CD is met VDJ, dan heb je waarschijnlijk geen legale versie te pakken en dan is het niet zo vreemd dat er niet om een serienummer wordt gevraagd. Die controle is er uit gehaald.

Wil je in het vervolg een nieuwe post aanmaken in plaats van een post te gebruiken die al 4 jaar niet meer heeft bewogen? We zijn inmiddels een aantal versies verder en vrijwel geen enkel antwoord in deze post heeft nog waarde voor de huidige versies.
 

Inviato Thu 04 Sep 14 @ 2:44 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)