Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Itunes integratie

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo mede vdj gebruikers, Ik gebruik al best lang virtual DJ, maar nu loop ik toch tegen een uitdaging aan waar ik even geen
oplossing voor kan vinden.

Ik gebruik Itunes om mijn muziek collectie bij te houden en te sorteren met behulp van speellijstjes in Itunes die
ik dan weer gebruik om af te spelen in VDJ 7.04 pro met behulp van een Denon MC6000 controler

Bij het installeren functioneerde dit alles en de speellijstjes zijn bruikbaar vanuit de VDJ browser.
Maar vandaag had ik een optreden en vanochtend snel nog een paar aanpassingen en extra speelijstjes gemaakt in Itunes speciaal
voor dit optreden, helaas wat ik ook probeer inclusief rechter muis "reload" en een database fix/restore of nieuwe verwijzing naar
de Itunes playlist map op de laptop, niets helpt.

Wat zie ik over het hoofd?

Uit armoe heb ik deze mapjes gecopieerd (slepen naar VDJ) maar dit zou eigenlijk niet moeten denk ik?

Ik gebruik win7 ultimate en Itunes 64bits met VDJ 7.04 pro.

Hulp is welkom..
 

Inviato Sun 05 Jun 11 @ 1:37 pm
Zit je post nu voor de 3e keer te lezen, omdat het me irriteert dat ik geen oplossing kan verzinnen. Ik moet daarbij kwijt dat ik iTunes een baggerpakket vind en er zo ver mogelijk bij vandaan blijf (voor zover mogelijk met een Mac op het bureau....).
Het enige dat ik me kan bedenken: Gebruik je een externe schijf? Kan het dan zijn dat je de schijf op een andere USB-poort hebt aangesloten dan dat je anders doet?

(Geheimpje: Als ik een inspiratievolle avond heb gehad waarbij de vloer niet leeg wil, dan zorg ik dat ik weet welke datum dat is geweest. In je map "History" vindt je dan terug wat je die avond hebt gedraaid. Doe je het gewoon nog een keer....... Dat gedoe met playlists) ;)
 

Inviato Tue 07 Jun 11 @ 12:51 pm
je weet dat er dan in dezelfde map als je tracklist ook een playlist wordt gemaakt van die inspiratievolle avond.
dat scheelt je weer het opzoeken van de nummers op je hdd, de volgorde klopt dan ook al.
 

Inviato Tue 07 Jun 11 @ 2:31 pm
Hallo Martin, dank voor je reactie.

Ik heb hetzelfde gevoel en blijf me suf piekeren van tijd tot tijd dat ik dit niet kan fixen.
Ik ben opnieuw aan het installeren, eerste verwijderen opnieuw installeren van VDJ met hetzelfde resultaat.
Zonder resultaat helaas, nu Itunes nog maar een keer er af en erop....

Ik maak gebruik van een interne 500gb disk van de laptop en heb slechts 1 muziek map als database
die van Itunes in de map Muziek/Itunes, die ik Itunes zelf heb laten synchroniseren vanaf een externe
disk de eerste keer en daarna niet meer gebruik.

Ik synchroniseer van tijd tot tijd met een centrale NAS om altijd een backup te hebben met SyncToy van Microsof.

Mogelijk dat er een probleem is met 32 bits VDJ en 64 bits Itunes??

Mijn show ging als een speer zondag dus dat heeft er niet onder geleden gellukig.

M
 

Inviato Tue 07 Jun 11 @ 4:43 pm
Hoi,

32 en 64-bits kan geen invloed hebben op dit verhaal. Ze ondersteunen beiden FAT 32 of NTSF (de schijfindeling).
Ik moet je eerlijkheidhalve zeggen dat ik (sinds ik over aan het overstappen ben op W7) ik wat vreemde kuren in W7 heb ontdekt dat me doet twijfelen of ik hier wel mee moet doorgaan. Mijn huidige bureaumachine (waar ik nu op zit te kloppen) moet (om mij onduidelijke redenen) bij elke opstart de drivers voor de PCI-bridges, de geluidskaart en de netwerkkaart opnieuw installeren. Ik blijf het vreemd spul vinden, dat Windows.....
 

Inviato Tue 07 Jun 11 @ 5:33 pm
hey dj's ik heb onlangs mijn itunes muziek perongelijk gewist die heb nu terug op mijn muziek terug maar op mijn virtual dj niet meer hoe zet ik mijn iTunes muziek op vdj
 

Inviato Sat 15 Aug 15 @ 10:48 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)