Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Vdj 1 vragen.

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo,
Ik ben geen ervaren DJ zoals de meesten hier. Ik heb wel een beetje ervaring. Maar ik heb 1 vraagen hier is hij dan:
Ik wil uitzenden op een site als een DJ, Daar heb ik broadcoast voor nodig snap ik. Maar als ik een microfoon wil aansluiten hoe werkt dit dan? Zodat ik muziek kan afspelen en praten tegelijk of natuurlijk zonder muziek praten en anders om.

Als iemand me kan helpen bedankt.
M.V.G. Jeroen
 

Inviato Mon 13 Jun 11 @ 8:30 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
 

Inviato Mon 13 Jun 11 @ 10:38 am
Dankjewel. :) ik wil de broadcoast gaan kopen. Maar heb nu de Free versie om te proberen hoe alles werkt. En daar staat geen Input bij kan dat niet op de free versie. En werken broadcoast en Free versie hetzelfde of ziet het er heel anders uit ofzo?

Bedankt voor je antwoord :)

en begrijp ik goedt dat ik geen microfoon kan aansluiten om te praten? als de muziek draait en als hij stil staat ook niet?
VirtualDJ Broadcaster
Microphone support X
 

Inviato Sun 19 Jun 11 @ 5:24 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
De verschillende versies zien er hetzelfde uit,
ik had eerst een gratis versie, toen installeerde ik de LE versie ( zag er precies hetzelfde uit ) en nu met de PRO versie die er ook hetzelfde uitziet.
Wat ik erg handig vind is dat je het uiterlijk kan aanpassen ( skins)
Verder werkt alles hetzelfde alleen in de ene versie mag je meer dan in de andere ...

Idd ik zie dat er geen microfoon gebruikt kan worden .... dat kan dan weer wel met de PRO versie.
Vraag me niet waarom je de mic niet kan gebruiken, ik weet het ook niet.
 

Inviato Sun 19 Jun 11 @ 5:41 am
Wel een beetje raar? Als ik de Pro versie pak en de computer crasht ofzo, kan ik dan wel hem opnieuw instaleren? dan ga ik daar eens over nadenken?
 

Inviato Sun 19 Jun 11 @ 5:57 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
zodra je een licentie hebt , kan je het zo vaak installeren als je wilt ...
Je download een installatie pakket die je kan blijven gebruiken ....
ik heb Virtual DJ in de afgelopen maanden wel 6 keer opnieuw geinstalleerd puur omdat ik aan het testen was welke configuratie van mijn laptops het beste werkte ;)

als voorbeeld: heb je niets te doen en wil de hele dag door VDJ installeren? Dan kan dit ...

Ik heb ook op een machine 3 versies van Virtual DJ ...
de gratis Free versie
De LE versie die ik bij mijn Numark Mixtrack pro kreeg
en Mijn PRO versie

Aangezien ik altijd maar 1 VDJ actief heb , mag dit.

Dus als ik kijk naar mijn PRO installatie...
die heb ik 3 keer geinstalleerd!
Op main en backup laptop en op een vaste machine om te spelen.

 

Inviato Sun 19 Jun 11 @ 6:12 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
jeroendedoem wrote :
Wel een beetje raar?

Ik ben het met je eens dat het een beetje raar is ...
de bedoeling is natuurlijk dat we allemaal pro kopen ...
ik vind dat je een hoop kan en mag met een pakketje van 36 euro .... dat ze dan de microfoon uitschakelen ... tjah ....

 

Inviato Sun 19 Jun 11 @ 6:15 am
Dozo10 wrote :

Ik heb ook op een machine 3 versies van Virtual DJ ...
de gratis Free versie
De LE versie die ik bij mijn Numark Mixtrack pro kreeg
en Mijn PRO versie

Aangezien ik altijd maar 1 VDJ actief heb , mag dit.

In dit specifieke geval is het anders: Dit zijn 3 verschillende versies (waarbij de LE en de Pro 2 verschillende licenties zijn en de Free Version "Licentieloos" is) dus die mag je zonder problemen alle 3 tegelijk draaien.
Dozo10 wrote :

Dus als ik kijk naar mijn PRO installatie...
die heb ik 3 keer geinstalleerd!
Op main en backup laptop en op een vaste machine om te spelen.

En dat mag dan weer net niet..... ;) De EULA zegt dat je VDJ mag installeren op 2 PC's onder dezelfde licentie zolang je ze niet allebei tegelijk gebruikt. Dat wordt dus spelen met de backup-machine.....
 

Inviato Sun 19 Jun 11 @ 6:45 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Martin FourS wrote :
. Dat wordt dus spelen met de backup-machine.....


uninstall is al aangeklikt ;)
Nu weet ik wel dat er niemand is die het contolleerd maar toch ...

het meeste spelen deed ik al op de backup (lijkt het meest op mijn Main)



 

Inviato Sun 19 Jun 11 @ 7:36 am
Ik snap wel dat we de PRO versie moeten kopen, maar broadcoasten zonder microfoon. Is saai dan kan ik beter op mijn site een achtergrond muziekje in een afspeellijst gooien. Ik heb er over nagedacht en wacht nog even met de pro versie kopen. Misschien koop ik hem later en misschien niet. Want de pro versie is met toch wel een beetje duur voor een mensje van 13 :

Maar bedankt voor jullie tijd en moeite!

Met vriendelijke groetjes,
jeroen
 

Inviato Sun 19 Jun 11 @ 1:03 pm
hey ik doe dit gewoon voor de lol zoals als de meesten denk ik mijn vraag is hoe kan het ene nummer afspelen op speakers en het andere op mijn koptelefoon

Alvast bedankt
 

Inviato Fri 13 Feb 15 @ 7:26 am
>>Dit topic<< niet gelezen? Je hebt nu een 4,5 jaar oud topic heropend dat niets met je onderwerp te maken heeft. Maak in het vervolg a.u.b. een nieuw topic aan.
Oplossing voor je probleem:>>handleiding<<, vanaf pag. 78. Kies de Stereo-to-Mono-optie op pag. 79. je hebt wel een stereo => 2x mono-splitter nodig, anders werkt het nog niet. Let op de omschrijving: een splitter is volop verkrijgbaar, maar die splitsen stereo naar 2x stereo. Dat is dan niet de goede. Je moet dus stereo naar 2x mono splitsen.
 

Inviato Fri 13 Feb 15 @ 8:13 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)