Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Automix met Virtual DJ en Hercules DJ console MK4

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

tinabaHome userMember since 2012
Hallo,

Tot voor kort gebruikte ik de gratis software van Virtual DJ en dit lukte best, ik vond het alleen jammer dat ik niet kon voorbeluisteren.

Onlangs kocht ik de Hercules DJ console MK4 met de daarbij geleverde Virtual DJ software.
Vroeger (bij de gratis software) was mijn beeld in drie vakken verdeeld (links mijn mappen, in het midden mijn muziek en rechts mijn playlist waar ik op automix kon klikken).
Met de nieuwe software heb ik slechts twee vakken... Kan ik het derde vak toevoegen?

Ik maak graag op voorhand een playlist die dan met automix kan worden afgespeeld.

Mvg,
Tina.
 

Inviato Mon 03 Dec 12 @ 12:19 pm
Tina,
als je in het 2e vak je muis zet en die dan naar rechts beweegt, komt het 3e vak vanzelf tevoorschijn. Als je dan op het hangslotje klikt onderin tussen het 2e en 3e vak verdwijnt het ook niet meer.
 

Inviato Mon 03 Dec 12 @ 12:35 pm
tinabaHome userMember since 2012
Wel zo ging het dus met de gratis versie, maar deze versie (LE) doet het niet :-(
Geen hangslotje en geen derde vak...

Tina.
 

Inviato Mon 03 Dec 12 @ 12:41 pm
Heb je helemaal rechts niet een vakje waarin "Playlist" staat?



Dat bedoel ik....
 

Inviato Mon 03 Dec 12 @ 12:46 pm
tinabaHome userMember since 2012
Nee... Ik zal een foto maken van mijn scherm...

Wacht ff ;-)
 

Inviato Mon 03 Dec 12 @ 12:47 pm
tinabaHome userMember since 2012
 

Inviato Mon 03 Dec 12 @ 12:52 pm
Dan ben ik bang dat dit "jammer" is. Er zit een listigheid in die LE-versies: hoe duurder de controller, hoe meer mogelijkheden de LE-versie heeft. Ik ben dus bang dat je afscheid moet nemen van de playlist. Overigens staat in de >vergelijkingstabel< dat "Intelligent Automix" niet eens ondersteund wordt in LE.
 

Inviato Mon 03 Dec 12 @ 12:57 pm
tinabaHome userMember since 2012
inderdaad jammer. Wel vreemd dat je met een betaalde, weliswaar LE versie, minder kan doen dan met de "free" version.
Is er misschien dan een andere mogelijkheid om de tracks automatisch te laten afspelen?

Tina.
 

Inviato Mon 03 Dec 12 @ 1:08 pm
Da's een bekend misverstandje: Die LE-versie is een cadeautje bij de controller. Die heb je gekocht, maar omdat je er zo weinig mee kunt zonder software krijg je er iets bij om je lekker te maken.... En in ieder geval alvast aan de slag te kunnen.
Nee, helaas is er geen andere mogelijkheid om Automix te draaien.
 

Inviato Mon 03 Dec 12 @ 1:15 pm
tinabaHome userMember since 2012
Wat zijn mijn mogelijkheden dan?
Naar welke versie kan ik dan het beste upgraden?

Ik ben maar een amateur gelegenheids DJ... ;-)

Tina.
 

Inviato Mon 03 Dec 12 @ 1:20 pm
Eehhmm... Alleen de Full Pro-versie. Alle andere versies ondersteunen je controller niet. Je krijgt wel een stukje korting als je >hier< (stukje naar beneden scrollen) je serienummer van je LE-versie in tikt.
 

Inviato Mon 03 Dec 12 @ 1:40 pm
tinabaHome userMember since 2012
Wow... €250 voor een automix ;-)

In die vergelijkingstabel staat toch ook nog een goedkopere versie waarbij playlist staat aangevinkt?
Of kan die ook niet?
:-(

Bedankt om me te helpen :-)

Tina.
 

Inviato Mon 03 Dec 12 @ 1:59 pm
Nee, dat is het probleem niet. Alleen de Full Pro-versie ondersteunt je controller. Beetje fout om een goedkopere versie te kopen en er achter te komen dat die niets meer doet. Als de Automix-functie meer waarde voor je heeft dan de controller, kun je altijd nog terug naar de Home-versie.
 

Inviato Mon 03 Dec 12 @ 2:38 pm
Voor automix heb je idd geen controller nodig. Muis en toetsenbord zijn genoeg.
Wat je kunt doen om je VDJ Full Pro te betalen is je met automix uithuren als dj én als barkeeper/entertainer.
Op die manier krijg je 2 salarissen binnen.
Doe ik aL JAREN..........

 

Inviato Tue 04 Dec 12 @ 12:37 am
 

Inviato Wed 08 Jun 16 @ 7:09 am
Dirk,
je reageert op een post van 3,5 jaar oud. Er is inmiddels erg veel veranderd na de komst van VDJ8.
Ik zal deze sluiten.
 

Inviato Sat 11 Jun 16 @ 6:40 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)