Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virutal Dj 7.0 Protection error

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo,

Ik ben overgestapt van controller, eerst had ik de reloop beatmix, met bijbehorende virtual Dj LE. Nu heb ik de Pioneer DDJ-Ergo, ook met bijbehorende Virutal Dj LE.
Ik heb alles gewoon geinstalleerd, maar als ik nu Virutal Dj probeer te openen krijg ik Protection error 12. Ik heb Virutal Dj al een keer opnieuw geinstalleerd maar dit werkt niet. Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?

Wat misschien het probleem kan geven, de eerste keer dat ik de DDj-ergo virtual Dj installeerde had ik die van de Reloop Beatmix nog niet de de-installeerd. Toen ik dat wel heb gedaan heb ik niet mijn instellingen en bibliotheken verwijdert (hier klikte ik op nee). Hoe zou ik die alsnog kunnen verwijderen?

Met vriendelijke groet,
Guido
 

Inviato Thu 30 May 13 @ 6:28 am
Weet iemand misschien hoe ik alsnog de Settings & Database van de Reloop Beatmix VDj-LE kan verwijderen? Zodat alles echt verwijdert is.
 

Inviato Thu 30 May 13 @ 7:02 am
Hoi, Guido,

heb ondertussen 3x geprobeerd je PM te beantwoorden, maar het is te druk (zit op m'n werk)
Als je allebei de versies verwijdert en weg gooit wat je handmatig kunt verwijderen, ga dan eens met een Registry Cleaner door je registry. Ik heb zelf goede ervaringen met CCLeaner: http://www.piriform.com/ccleaner
Dit zou de laatste VDJ-gerelateerde rommel moeten verwijderen.
Lukt dat ook niet dan kun je het beste een helpticket aanmaken. De Error-meldingen zijn nergens genoteerd en de helpdesk heeft daar wel zicht op: http://www.virtualdj.com/contact/index.html

Succes!
 

Inviato Thu 30 May 13 @ 11:30 am
Heb het op kunnen lossen door hier op de site mijn registratie code in te voeren, ik kreeg toen een link waar ik de software ook kon downloaden, deze werkt wel!

Bedankt.
 

Inviato Thu 06 Jun 13 @ 5:33 am
BuraakHome userMember since 2013
hello,
ik heb een vraag? ik heb VIRTUAL DJ LE ge instaleerd met alles erbij voor mijn nieuwe ERGO maar er komt altijd op 'protection error 12' en kan het niet openen kan er iemand mij aub helpen?
 

Inviato Wed 09 Apr 14 @ 10:29 am
Er zijn een aantal suggesties in deze post gedaan. Heb je die ook geprobeerd? Als niets werkt, ticket aanmaken. Zie link in mijn vorige post.
 

Inviato Wed 09 Apr 14 @ 11:04 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)