Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: DJC 4 VDJ LE kan niet voorluisteren heb alle mogelijke settings al geprobeerd help?

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

hallo, ik heb pas men djc 4 aangekregen vdj werkte perfect alleen kon ik niet voorluisteren, ik heb dan maar de hele dag gezocht naar settings en shit, maar ik vond niks wat hielp, alleen maar meer problemen, nu zou ik willen dat jullie mij kunnen zeggen wat ik moet doen? ik heb een pc van medion gaat goed nog niet zo oud....
 

Inviato Mon 22 Jul 13 @ 1:05 pm
Enne.... heb je ook in de handleiding gekeken?

Sound setup van de DJC-4:

Je moet dus wel de ASIO-driver van de CD installeren.

Dan zit er nog een trucje in het apparaat: er zit een hardwarematige mixer in. De koptelefoon regel je dus met de controller en niet via je scherm.


Met de draaiknop "Cue/Master" regel je de verhouding tussen het voor te beluisteren kanaal en de master. Draai je hem meer naar Cue, dan hoor je meer van de voor te beluisteren muziek, draai je hem meer naar Master dan wordt de Master dus harder.

Het voor te beluisteren kanaal kies je met deze knop:


Mocht je geen handleiding (meer) hebben, dan is hij hier terug te vinden: http://www.stantondj.com/pdf/products/controllers/djc4/DJC.4ManualV1.1.pdf
Alle hulp, downloads en support vindt je hier: http://www.stantondj.com/stanton-controllers-systems/djc4.html
 

Inviato Mon 22 Jul 13 @ 2:34 pm
ik heb ook al alles geprobeerd en kan ook niet voorluisteren zelfs de stuurprogamma's 100x geïnstalleerd en een ASIO4ALL geinstalleerd en zelfs dan werkt het totaal niet. Heb 20 dagen de pro versie geprobeerd en alleen via geavanceerde instellingen is het me toen gelukt (maar je raad het al proefperiode voorbij) en vind 200$ toch echt te veel geld voor iets wat ik af en toe gebruik.

hoe is dit op te lossen (heb ook al keer de driver vanaf internet gedownload etc)
 

Inviato Sat 25 Apr 15 @ 8:54 am
Ik heb op voorgaande uitleg geen opmerking meer gekregen dus ga ik ervan uit dat de oplossing klopt.

1 Dingetje:
Martin FourS wrote :
Je moet dus wel de ASIO-driver van de CD installeren.

ASIO4ALL werkt dus niet (goed)! Dat is een ASIO-emulator en niet het echte werk. Daarnaast zal de originele ASIO-driver de geluidskaart herkennen als een 4-kanaals geluidskaart waar een alternatieve driver er misschien maar 2 herkent en je koptelefoon niet zal werken.
 

Inviato Sat 25 Apr 15 @ 10:59 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)