Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Pioneer xdj- r1krijg ik niet aan de praat met VDJ PRO

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Ik heb de plugin gedownload en als ik deze wil installeren zegt mijn macbook air virtual dj not found. wat doe ik mis en wie kan mij helpen?
 

Inviato Thu 05 Sep 13 @ 6:41 pm
 

Inviato Fri 06 Sep 13 @ 1:52 am
Die hebben we zelf ook ;)
http://www.virtualdj.com/wiki/XDJ-R1.html

Wat voor plugin gebruik je? De XDJ wordt standaard ondersteund door VDJ en er zou dus niets extra nodig moeten zijn. (tenzij je nog met een oudere versie werkt. Daarin zou de ondersteuning van je controller nog kunnen ontbreken)
 

Inviato Fri 06 Sep 13 @ 5:02 pm
Hallo,

Als ik virtual dj PRO 7,4 open en vraag check for updates zegt hij your software is already the latest version.
Dan heb ik de plugin van de website van vdj gedownload en als ik deze wil openen krijg ik de foutmelding kan VDJ niet vinden.

Groeten
 

Inviato Mon 09 Sep 13 @ 1:47 am
Martin FourS wrote :
Wat voor plugin gebruik je? De XDJ wordt standaard ondersteund door VDJ en er zou dus niets extra nodig moeten zijn.


En heb je nu de linkjes gevolgd die je eerder zijn gegeven? Als je basisinstellingen van je controller niet kloppen, kun je niets instellen
 

Inviato Mon 09 Sep 13 @ 9:57 am
Is het ondertussen al opgelost?
 

Inviato Fri 04 Oct 13 @ 2:31 pm
ralf83PRO InfinityMember since 2013
Ik heb het zelfde probleem, terwijl hij wel gewerkt heeft tijdens de trail versie die bij VDJ LE wordt geleverd.

VDJ op mijn macbook pro reageert niet op mijn xdjr-1 controller.

Terwijl het programma wel werkt als ik het met de muis bedien, kan iemand me hierbij helpen ?
 

Inviato Mon 07 Oct 13 @ 10:51 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)