Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: DDJ-SX en virtual DJ installeren

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo,

ik heb de DDJ-SX aangeschaft een tijdje geleden maar het wil niet echt lukken met Serato omdat ik VDJ gewoon ben. ( Heb VDJ Pro )
Daarom zou ik graag weer overschakelen met de skin van DDJ-SX op VDJ.
Maar ....ik heb al vanalles geprobeerd en het wil maar niet lukken. Ik heb thans het nodige gedownload, maar ik kan de skin niet terug vinden in men config van VDJ.
Kan iemand me het nodige uitleggen of eventueel de juiste link geven aub.
Wil echt niet nog een keer met serato gaan draaien.

Of als iemand hulp op afstand wil aanbieden.... stuur dan naar ddk-music@hotmail.com en dan neem ik contact op.

Alvast bedankt. Ducky

 

Inviato Thu 10 Apr 14 @ 11:27 am
Ducky,

het downloadbestand is een .exe-bestand. Dat moet je eerst uitvoeren voordat je er iets mee kunt doen. Het .exe-bestand simpelweg naar je map Skins kopiëren gaat niet werken.

Dubbelklik op het .exe-skinbestand. Je krijgt waarschijnlijk een waarschuwing of je dit bestand wilt uitvoeren. Klik dan op Ja. De skin wordt nu automatisch in de juiste map geplaatst (tenzij je je VJD-map niet in Mijn Documenten hebt staan).
Als je nu VDJ start, kun je de skin wel terugvinden in Config/Skins.
 

Inviato Fri 11 Apr 14 @ 2:54 am
Ik kan geen exe file terugvinden bij men downloads.
Er staat wel een mapping maar die kan niet worden geopend.

Kan je me de juiste link even doorsturen aub ?

Thx !
 

Inviato Fri 11 Apr 14 @ 10:27 am
Beetje lastig, want ik weet niet welke resolutie je wilt hebben. >>Hier<< staan er in ieder geval 2. Op de skin klikken en dan, op de volgende pagina, de skin downloaden. Wel opletten dat je de Windows-versie pakt en niet die van de Mac. Dan gaat het ook niet lukken.
 

Inviato Fri 11 Apr 14 @ 11:05 am
Het is gelukt.
Bij deze zat wel een exe file. Bij de andere niet.

Nogmaals bedankt voor de hulp.

Ducky
 

Inviato Sat 12 Apr 14 @ 3:32 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)