Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Weergeven van 1 Track in meerdere virtual folders

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Ik ben benieuwd of ik de enige ben die hier geen oplossing op weet. Ik ben namelijk op zoek naar hoe ik kan achterhalen in welke virtual folders een bepaalde track is opgenomen.
Bijvoorbeeld ik vind een verbeterde versie van een track en vervang die in de belangrijkste virtual folder, nu weet ik dat ie ergens anders ook nog in staat, maar wil weten welke zodat ik hem overal kan vervangen. Ik wil dus weten in welke virtual folders een bepaalde track is opgenomen.

Help!
 

Inviato Wed 23 Apr 14 @ 2:51 pm
In je Virtual Folders wordt geen werkelijk bestand opgeslagen maar een linkje naar het bestand. Ik dacht zelfs dat een virtuele folder een m3u-file is. (Een playlist) Als je het oorspronkelijke bestand dus vervangt door het nieuwe bestand (en dit bestand heeft dezelfde filename en ID-tag) dan verandert er niets aan de link en kun je de file vanuit je virtuele folder starten.
Zijn filename en ID-tag anders, dan moet je de "oude" link verwijderen uit je virtuele folder.

Ik durf je alleen niet met zekerheid te zeggen dat je de zoekfunctie in de browser kunt gebruiken om de virtuele folders te doorzoeken. Dat is de simpelste methode.
 

Inviato Thu 24 Apr 14 @ 4:03 am
Dat snap ik, maar toch bedankt voor je reactie. Dan ben ik nog steeds benieuwd of er een mogelijkheid is om te zien in welke virtuele folders een track is opgenomen, weet je een manier?
 

Inviato Tue 06 May 14 @ 4:17 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)