Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Kan je gewijzigde tags in batch herladen in VDJ 8

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

cpz379PRO InfinityMember since 2006
In VDJ 7 kon je in batch gewijzigde tags herladen. Kan je dit ook in VDJ 8 en indien ja hoe kan je dit doen? Ik heb verschillende folders met mp3 tags gewijzigd en ik zie die tags staan in de tag editor maar niet in de browser van VDJ 8. Je kan die gewijzigde tags manueel in de tag editor inladen maar kan je dit ook in batch in VDJ 8? Zo niet is dit heel vervelend en een tijdrovende job om dit zo te doen. Ik hoop dat er voor dit probleem een oplossing is en dank u voor de hulp.
Ik stel verder ook vast dat verschillende filenames in VDJ 8 niet overeenstemmen met de filenames in Windows 8.1 Update. Voobeeld : De filename "Boney M - Brown Girl In The Rain" staat in de tag editor van VDJ 8 als "Boney M - Brown girl in the rain". Al mijn filenames hebben en dienen te hebben als eerste letter van ieder woord een hoofdletter. VDJ 8 blijkt deze filenames niet zo over te nemen. Kan dit probleem worden verholpen en wat is de reden waarom VDJ 8 dit doet. Ook hier is dit enkel een probleem in VDJ 8 en niet in VDJ 7. Graag ook uw hulp hiervoor. Dank u.
 

Inviato Thu 03 Jul 14 @ 3:27 pm
De mannen die je daar het best mee kunnen helpen zijn er >>hier<< al mee bezig (geweest). Ik zou dus even afwachten of zij je vervolg op kunnen pakken.
Je kunt (in Windows) in ieder geval vooraf controleren of je database (in Mijn Documenten/Virtual DJ en in de root van de betreffende HD) niet per ongeluk schrijfbeveiligd is (Read Only), omdat wijzigingen in je database dan niet kunnen worden weggeschreven.
 

Inviato Fri 04 Jul 14 @ 5:00 am
cpz379PRO InfinityMember since 2006
Beste Martin,

De database is niet schrijfbeveiligd (read only) en ik heb tot heden geen oplossing voor het probleem op de General Forum gekregen. Daarom heb ik dezelfde vraag iets gedetailleerder op het Nederlandstalige forum opnieuw gesteld. Ik hoop dat de Support echt bezig is met het zoeken naar een oplossing voor dit probleem in VDJ 8. De persoon die mij het best kan helpen is Adion en ik weet dat die perfect Nederlands spreekt. Ik heb toen hij nog werkte voor PCDJ diverse keren contact met hem gehad en het is een heel hulpzame en vriendelijke persoon. Een dikke proficiat aan Adion en het volledige Team voor alles wat jullie doen voor VDJ!!!
 

Inviato Fri 04 Jul 14 @ 7:56 am
Je zou kunnen proberen (for old times sake) hem een PB te sturen, al is dat niet de gebruikelijke manier om support te vragen. Als je hem in de PB een linkje stuurt naar de post in het General Forum en vraagt er eens naar te kijken, kan hij gewoon reageren in het topic.

Je probleem komt overigens waarschijnlijk toch uit een insteling op je eigen PC. Ik heb je post in het General forum (incl. de antwoorden) eerder gelezen en uitgeprobeerd, en bij mij werkt het ook zoals zij aangeven. Ik kan (behalve de Read Only-status) verder ook niet achterhalen wat dit tegen zou houden.
 

Inviato Fri 04 Jul 14 @ 8:39 am
cpz379PRO InfinityMember since 2006
Martin,
Ik ben reeds de ganse nacht bezig met het proberen oplossen van het probleem en heb zelfs 2 nieuwe topics geopend op het General Forum, maar nog steeds geen goede oplossing. De afbeeldingen op het forum krijgen was een hele klus en nu blijken de afbeeldingen die het probleem moesten verduidelijken heel troebel en niet duidelijk. Waarom kan ik de support niet per e-mail bereiken? Dit zou mijn probleem misschien kunnen oplossen.
 

Inviato Fri 04 Jul 14 @ 10:47 pm
Waarschijnlijk omdat ze dan teveel kanalen krijgen waarover supportverzoekjes worden ingediend. Als je direct support wilt bereiken, kun je het beste een ticket aanmaken via Support/Help hier rechts bovenin op de pagina. Overigens heeft Babis (DJDad) zijn VDJ-emailadres achtergelaten in je oorspronkelijke post.
Tipjes voor het plaatsen van afbeeldingen (dit omdat de onleesbaarheid van je afbeeldingen komt doordat je het hele beeldscherm als afbeelding hebt bewaard):
- Gebruik CTRL + ALT + PrtScr om een screendump van het actieve scherm te maken.
- Open Paint, kies Plakken en selecteer dan het stuk dat je als afbeelding wilt bewaren. Kies dan Knippen.
- Open nu een nieuwe afbeelding (oude hoef je niet te bewaren) en plak het geknipte deel daar in.
- Sla de afbeelding op als .png. Dat geeft het scherpste resultaat op de site.
 

Inviato Sat 05 Jul 14 @ 10:54 am
cpz379PRO InfinityMember since 2006
Beste Martin,

Dank u voor de hulp. Vandaag heb ik een email naar Babis (Djdad) gestuurd, waarin mijn probleem heel duidelijk wordt uitgelegd (bevat 6 screenshots van VDJ 8 en VDJ 7.4). Hopelijk komt er nu een oplossing voor mijn probleem met de bestandsnamen en tags in VDJ 8 van Djdad of van Adion of van Support VDJ. Kan ik die email ook doorsturen naar u zodat u werkelijk weet en ziet wat mijn probleem is? Een support ticket aanmaken op de website kan volgens mij niet uitgebreid met screenshots. Ik heb het geprobeerd maar dit lukte niet, je kan enkel heel beknopt schrijven welk probleem je hebt en dat is heel jammer. Met een email kan je wel verduidelijken welk probleem je met VDJ 8 hebt.
 

Inviato Sat 05 Jul 14 @ 1:46 pm
Het heeft m.i. geen nut de mail ook naar mij te sturen. Degenen die er nu mee bezig zijn hebben meer kennis van het product dan ik. De oplossingen die ik tot dusver heb aangedragen zijn meestal voldoende om het op te lossen, maar als het dieper gaat is support van de staf nodig.
Ik ben wel benieuwd wat de oplossing gaat worden.
 

Inviato Sun 06 Jul 14 @ 11:15 am
 

Inviato Thu 10 Jul 14 @ 7:31 am
Dom.... Geen erg in gehad....
 

Inviato Thu 10 Jul 14 @ 10:20 am
cpz379PRO InfinityMember since 2006
Dank u voor de hulp maar deze addon lost mijn probleem blijkbaar niet op. De mp3 tags worden door het gebruik van deze addon niet gewijzigd in de tag editor en de browser in VDJ 8.
 

Inviato Mon 14 Jul 14 @ 12:56 pm
cpz379 wrote :
Dank u voor de hulp maar deze addon lost mijn probleem blijkbaar niet op. De mp3 tags worden door het gebruik van deze addon niet gewijzigd in de tag editor en de browser in VDJ 8.


Dan zal je wellicht toch iets niet helemaal goed doen, want de tool werkt prima.
 

Inviato Sun 20 Jul 14 @ 5:35 pm
cpz379PRO InfinityMember since 2006
Beste jboerlage,

Spijtig genoeg wijzigt jou addon de schrijfwijze van de bestandsnamen en de tags ook niet in de tag editor en de bibliotheek (library) in VDJ 8. Voorbeeld: Ik heb in het tagprogramma Mp3tag de bestandsnaam van "Marianne Rosenberg - Ich bin wie du" gewijzigd in "Marianne Rosenberg - Ich Bin Wie Du" (iedere eerste letter van een woord is een hoofdletter) en die wijziging gebeurt niet in de tag editor van VDJ 8. De schrijfwijze van de bestandsnaam wordt niet gewijzigd en is nog steeds "Marianne Rosenberg - Ich bin wie du". De gewijzigde tags zijn wel zichtbaar in de tag editor in VDJ 8. Er staat als Artiest "Marianne Rosenberg" en daar onder tag "Marianne Rosenberg" en als Titel "Ich bin wie du" met daar onder tag "Ich Bin Wie Du". In de library staat nog steeds te lezen "Marianne Rosenberg - Ich bin wie du". De schrijfwijze van de titel is niet gewijzigd in de library. De enige oplossing voor mij is nu is alles manueel in de tag editor te wijzigen, de tag "Ich Bin Wie Du" inbrengen in de rubriek "Titel" in de tag editor. Dit probleem heb ik niet in VDJ 7.4. Wat de oorzaak van mijn probleem is weet ik niet. Ik heb het probleem ondertussen doorgestuurd naar het VirtualDJ Support Team en ik hoop dat deze mensen mijn probleem kunnen oplossen.
 

Inviato Wed 23 Jul 14 @ 7:33 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)