Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Denon DN-X1700 en Denon SC2900 (Iemand ervaring mee in combinatie met VDJ7.4 of Hoger)

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Wezzy-kPRO InfinityMember since 2011
Beste community,

Gezien de problemen met de American Audio 14MXR (5 nieuwe in een half jaar tijd en ze blijven maar kapot binnen komen),
Heb ik de Denon DN-X1700 besteld als alternatief.

Volgens BAX moet de ondersteuning met VDJ geen probleem zijn.
Ik zou graag willen weten of iemand al ervaring heeft met deze mixer en of er zaken zijn waar ik rekening mee moet houden.

Daarnaast heb ik nu de Radius3000 spelers van American Audio.
Voordeel daarvan is dat ze midi en analoog kunnen draaien.

Nu is het alleen wel zo dat ze het analoog niet zo heel super doen als het aankomt op beatmatching en het inlezen van cd's.

Nu wilde ik voor de Denon SC2900 gaan (Alles meteen hetzelfde merk), maar BAX waarschuwde me dat het aansturen van software en schakelen van usb software aansturing naar analoog voor problemen kan zorgen omdat het HID of MIDI is.

Mijn vraag is dus of iemand al ervaring heeft en deze spelers gebruikt.

BAX geeft aan dat als de spelers HID zijn er geen problemen zijn, worden ze via midi bestuurd kan de software crashen.
Gezien ze VDJ zelf niet verkopen geven zij hierin geen ondersteuning en dus zal ik hier e.e.a. moeten na vragen hoe het precies zit.

Kan ik overschakelen van usb naar analoog op de speler bij de Denon SC2900 zonder dat VDJ crasht?

Ik zou graag antwoorden willen hebben.

Pioneer spullen zijn me iets te duur.
De eerste midi speler van Pioneer is 1100 euro en de cd spelers van Denon zijn 500 euro.
Die ik nu heb zijn 400 euro.

Ik hoop dat iemand mij iets meer duidelijkheid kan geven.

M.v.g.

Wes.
 

Inviato Sat 12 Jul 14 @ 5:53 pm
Wezzy-kPRO InfinityMember since 2011
Laat maar zitten.

Denon is opgekocht en levert niks meer. Dus nu word het een DJM900Nexus met de CDJ900Nexus spelers van Pioneer als alternatief.

Cheers,

Wes.
 

Inviato Mon 14 Jul 14 @ 12:07 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Vreemde opmerking. Denon is opgekocht???
 

Inviato Mon 14 Jul 14 @ 2:56 pm
Denon DJ is maaanden geleden al overgekocht door InMusic (Numark, AKAI...),
maar of dat gevolgen heeft voor levering van toestellen?
 

Inviato Tue 15 Jul 14 @ 2:42 am
Klopt.
Bax geeft bij de mixer aan dat de levering 4 tot 6 weken op zich kan laten wachten. Voor de spelers geven ze een levertermijn van 3 weken. Als ze niet meer kunnen leveren zetten ze dat er normaal gesproken ook wel op. Behalve de wat lange termijn zie ik geen probleem.
Overigens nog nagekeken of er iets te vinden is over leveringsproblemen bij Denon maar die zijn niet te vinden. De websites en fora zijn nog in de lucht en daar is nog niets op terug te vinden over problemen bij Denon. Ik zou me nog niet teveel zorgen maken.
 

Inviato Tue 15 Jul 14 @ 4:12 am
Wezzy-kPRO InfinityMember since 2011
Bax geeft aan dat Inmusic de mixers en spelers niet meer levert. (Naar aanleiding van de order canceling door bax zelf een mail gehad met deze uitleg).
Het gaan dus Pioneer spelers worden. [Kreeg flinke korting door het gezeur+Vaste klant.]

Lijkt me ook geen probleem om die met VDJ te draaien.

Alhoewel ik eerst ga kijken of recordbox niet wat handiger is.
 

Inviato Sat 19 Jul 14 @ 9:47 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)