Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: zwart scherm

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Halo iedereen !
Het is vakantie en na 8 jaar kreeg ik nog eens zin om wat te mixen en kijken of ik het nog kon.
Ik heb hier nog een oude Hercules DJ controle MP3 liggen.
Heb me toen geregistreed op de site en VDJ gedownload.
Ik kon toen via de website het programma terug downloaden.
Dit lukt allemaal perfect tot dat ik virtual dj wilde opstarten.
Ik krijg een zwart vlake en na 10 minuten krijg ik een venster te zien met een fout melding.
Ik heb dan de keuze voor shutdown of recovery !

Hoe in gods naam krijg ik dit programma op men pc geïnstalleerd ?
Heb me er namelijk al 2 uur in zitten opboeien :D

Alvast bedankt !
 

Inviato Sat 19 Jul 14 @ 6:04 am
Je zou de oude VDJ LE-versie moeten registreren die bij de controller is geleverd. Dan krijg je in ieder geval een versie die samen werkt met je controller. De Home Free-versie die je nu hebt, werkt maar 10 minuten per sessie. Daarna wordt het weer een versie die je alleen met muis en toetsenbord kunt bedienen. Wil je toch met VDJ werken dan dien je dit aan te schaffen. Zie voor meer info deze pagina: http://www.virtualdj.com/buy/index.html.
 

Inviato Sun 20 Jul 14 @ 9:50 am
Ja via deze website kon ik dus met men geregistreerd product de versie downloaden maar die wilt nooit openen die geeft een zwart scherm en na 5min geeft deze aan ofwel rebouten ofwel afsluiten .... Maar werkt dus langs geen kanten.

Als ik de CD die bij de controler zit insteek en ik druk op instaleren , zegt de CD " systeem voldoet niet aan de bla bla bla"

Ik snap dus niet waarom ....
 

Inviato Sun 20 Jul 14 @ 2:42 pm
Als je controller 8 jaar oud is, heb je waarschijnlijk nog iets van versie 3 van VDJ. Dat krijg je niet meer geïnstalleerd vanaf Windows 7.
(Knap trouwens dat je controller nog leeft na 8 jaar. De mijne sneuvelde al na 1,5 jaar......)
 

Inviato Sun 20 Jul 14 @ 6:53 pm
schandalig dat da niet meer kan !
 

Inviato Fri 01 Aug 14 @ 9:26 am
Roling60 wrote :
schandalig dat da niet meer kan !

Wow...die snap ik dan even niet ...het is een schande als een oud programma niet werkt op een nwe OS na zoveel jaar ..
Maar een Versnellingsbak uit 1996 pas toch ook niet meer op een hybride Auto uit 2014 ...

Als je wilt mee gaan met de nwe software dan moet je ook wel eens wat bij gaan betalen ..
Ik denk dat VDJ een super investering is ..... zeker met hun upgrade policy ...

Dat het OS waar het op draait steeds vergaat das normaal .. probeer nu maar eens een VHS recorder tekopen om je oude films af te spelen ..
Dus zo Schandalig is het niet ...

Ik hoop dat je het toch ergens voor elkaar krijgt, een dag niet gemixed is namelijk een dag niet gemixed :}

CB
 

Inviato Thu 07 Aug 14 @ 8:03 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)