Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: 2 liedjes tegelijk afspelen

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

hallo iedereen,,
ik wil graag 2 liedjes tegelijk afspelen, 2 verschillende. Ik heb allemaal het programma op me laptop ik heb niet zo'n draaitafeltje.
Ik wil graag een karaoke liedje en het liedje waar in gezongen word tegelijk afspelen om van die karaoke versie een beter te maken. Maar als ik dat dan wil doen en tegelijk wil opnemen gaat het mis. Je hoort dan dat ik bezig ben om die liedjes te verschuiven dat ze precies op mekaar staan. Weten jullie missen een trucje om het voor mekaar te krijgen zonder zo'n draaitafel?? Een vriend van mij heeft wel zo'n draaitafel en die kan dat wel, ik zou het ook graag kunnen zonder ook een draaitafel te kopen.
Ik hoop dat jullie me begrijpen en me kunnen helpen.

alvast bedankt Angelique
 

Inviato Tue 26 Aug 14 @ 3:55 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Euh begrijp ik je verkeerd ...of ?
start beide tracks en druk op sync ...... dan gaat VDJ de ritmes van de liedjes vergelijken en gelijk op de maat afspelen.(alle blokjes passen precies op elkaar in de tijdlijn)
Maar je geeft aan dat je een song kwalitatief wil verbeteren.....
Van opnemen wordt het niet veel beter.
Lijkt me dat je eerder op zoek moet gaan naar een beter bronbestand zodat je een track in een hogere bit rate en kwaliteit te pakken krijgt.(dus een kwalitatief beter geluid!)

 

Inviato Tue 26 Aug 14 @ 11:15 am
De crossfader. Dat is die schuif die ongeveer in het midden van je scherm staat en plat ligt. Horizontaal, dus. Als je met je muis de fader naar rechts beweegt, hoor je alleen het rechter deck. Naar links betekent uiteraard het linker deck en als hij in het midden staat hoor je beide decks. Dit werkt ook door in je opname dus daar hoor je ook alleen wat je selecteert.
Ik denk overigens te snappen wat je wilt bereiken, maar een waarschuwing is op zijn plaats: Als je de crossfader in het midden zet (zodat beide nummers tegelijkertijd klinken) gaat je totaalvolume ook omhoog. Het eindresultaat is dan dus niet "vlak". Je kunt waarschijnlijk beter eens rondkijken wat je met audiobewerkingssoftware kunt doen (Audacity o.i.d.) en de goede stukken muziek uit het origineel knippen en op de juiste plek inplakken.
 

Inviato Tue 26 Aug 14 @ 11:22 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)