Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Numark Pro en Traktor Le: kan niet voorluisteren

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Beste forumleden,

Ik heb een paar maanden geleden mijn Numark mixtrack pro 2 aangeschaft in combinatie met Traktor LE.


Mijn probleem is dat er geluid komt door mijn boxen en mijn headhones, maar als ik een track cue en wil voorluisteren hoor ik helemaal niks totdat ik het deck volume opendraai (maar dan hoort iedereen natuurlijk wat je doet).. Ook werken de cue gain en de cue mix draaiknoppen niet (traktor geeft wel aan dat ik er aan draai, maar qua geluid gebeurt er niks).

Qua instellen geluidskaart lukt het mij niet de instellingen op 3/4 te zetten bij Output Monitor. traktor.jpg

Kan iemand mij helpen?
 

Inviato Tue 26 Aug 14 @ 8:47 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Hallo ,
ik denk dat je je vraag beter op het Traktor forum kunt stellen.....
Dit is het forum van Virtual Dj, :-)
het is nu net alsof je een vraag over een Mercedes stelt aan een BMW dealer........ ( nu zullen de meeste automonteurs wel antwoord kunnen geven....maar het blijft "raar")
Zo ook hier , er zijn hier mensen die hebben ervaring met zowel VDJ als Traktor en kunnen mogelijkerwijs je vraag beantwoorden.
Maar waarom niet je vraag stellen aan de experts ( de mensen die het gemaakt hebben?)

Hieronder staat de weg naar het Traktor forum ;-)
http://www.native-instruments.com/forum/
 

Inviato Tue 26 Aug 14 @ 11:06 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)