Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Browser tijdklok

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Zoals de meesten van jullie weten van FB ging het met mijn gezondheid deze zomer niet al te best. Ik kwam dan ook meestal pas tegen middernacht in de BoB's aankakken. Zoon Bradley runde de zaak en deed ook de muziek.
Nu had hij -- heel handig -- in het middelste gedeelte van het browser overzicht een kolom gezativeerd waarin je niet alleen kon zien of een nummer al gedraaid was, maar vooral WANNEER het gedraaid was - zij het nu vorige week of 45 minuten geleden.

Nu met de BoB's dicht maar de Crazy Daizy nog open, loop ik tegen hetzelfde probleem aan. Ik kan zien wat mijn vrouw al gedraaid heeft maar niet hoe laat.
Ik zoek en click me suf maarkan de insteling niet vinden.
Any help will be highly appreciated!

Bob
 

Inviato Sun 31 Aug 14 @ 5:09 am
Ik heb hem al. Van Bradley had ik via FB binnen een minuut antwoord.
Right-hand click op de balk artisten en titel en je hebt een lange lijst waar je alle kanten mee op kunt.
 

Inviato Mon 01 Sep 14 @ 4:47 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Hoi Bob , goed om te lezen dat het weer wat beter gaat met je , ik had al eerder wat gezondheidsproblemen meegekregen via fb ....maar sinds een maandje of 2 heb ik geen fb meer ...dus ook geen status update.....
de kleine groeit als kool neem ik aan ?
gelukkig heb je je zoon die de zaken draaiend houd in je afwezigheid :-)
groetjes van deze kant...
 

Inviato Mon 01 Sep 14 @ 12:32 pm
Hoi Eduward,
bedankt voor je belangsteling.
De oudste zoon (24) hield de discoteek draaiende en de jongste (15 maanden) groeit idd als kool en wordt soms een "pain in the ass"!

Ik stuur een fotootje mee van de draaitafels in de BoB's met de nieuwste controller JD 8.02.
 

Inviato Tue 02 Sep 14 @ 3:45 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)