Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ 8 pro kopen, maar 7 gebruiken?

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo

Ik heb onlangs een Hercules DJ Control Instinct gekocht en wil deze gebruiken met Virtual DJ. Ik kan hem echter voor slechts 10 minuten gebruiken bij de free home versie van VDJ. Ik zou dus graag de PRO versie kopen zodat ik mijn midi paneeltje oneindig lang kan gebruiken.
Ik kan op de site echter alleen virtual dj 8 (de nieuwste versie) kopen, maar ik heb al jaren ervaring met versie 7 en vind dit ook een stabielere versie dan 8. Verder staan al mijn cue points opgeslagen bij versie 7, en bij 8 herkent hij ze niet. Ik zou dan ook liefst VDJ7 PRO gebruiken met mijn mengpaneel.
Als ik de pro versie koop van 8 met een licentie voor mijn controller (49$ of 40€), kan ik dan ook virtual dj 7 gebruiken met mijn controller? Of is het dan alleen voor versie 8 dat ik een licentie heb?

Alvast bedankt voor het antwoord
 

Inviato Sat 06 Sep 14 @ 4:37 pm
Als ik naar mijn eigen account kijk, zie ik wel de oude versie staan, incl. serialnumber, maar dat komt ook omdat ik dat een paar jaar terug gekocht heb. Als je nu VDJ koopt, koop je V8 (waar je geen serial meer voor nodig hebt) dus zouden ze een nummer voor je aan moeten maken. Dat zal niet vanzelf gaan.
Maak >>hier<< even een ticket aan met je vraag (in English, please). Je vraag komt bij de techneuten van VDJ terecht en zij kunnen je het best uitleggen wat de mogelijkheden zijn.
Ik verwacht dat je V7 ook kunt krijgen naast V8, welke je sowieso koopt. Dan kun je ook prima beide versies gebruiken en V8 blijven testen. Beide versies kunnen namelijk goed naast elkaar op je PC staan. De database en instellingen worden niet gedeeld, dus als de ene niet lekker werkt, start je de andere versie op. De software is stabiel genoeg om er probleemloos mee te kunnen werken. Je dient alleen wel aandacht te besteden aan het goed instellen van je PC en de opties. Dat redt je waarschijnlijk net niet in de 10 minuten die de Home Version je geeft als Pro-gebruiker.
 

Inviato Sun 07 Sep 14 @ 3:41 am
Ik dacht enkel wanneer je het volledig koopt (dus geen controller licentie of abbo), je toegang krijgt tot VDJ7. Maar best inderdaad eens horen via een ticket bij Atomix zelf.
 

Inviato Wed 10 Sep 14 @ 1:46 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)