Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Externe mixer in DVL8

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hoi Guy's
Heb een vraag en hoop dat iemand me hier bij kan helpen. Ik draai als Dj bij een webstation met VDJ 8 op een Mac computer. Wat ik wil is de 4 decks uitsturen naar mijn faders van de externe mixer. Heb ook een mic aangesloten op de externe mixer.
Wat ik wil is met de Mac waar de decks aparte outputs hebben (die naar de externe mixer gaan), naar mijn 2e Mac waar ik ook VDJ8 op heb staan en die de audio streamt naar de internet server.
Wat ik begrijp is dat ik op de streamer VDJ (2e Mac) een line input moet aanmaken. Nu eindelijk mijn vraag :)
Zal dat werken dat wanneer ik op mijn mixer de faders beweeg en door de mic praat dat ook te horen is tijdens de uitzending?.
De stream VDJ (2e Mac) doet dus eigenlijk niets maar zet alles wat ik op de eerste Mac en externe mixer doe door naar de internetserver.
Zie ik wat over het hoofd? Elke hulp is welkom.

Thanks in Advange
Michel
 

Inviato Wed 08 Oct 14 @ 12:36 pm
djjbPRO InfinityMember since 2004
Hoi,
Waarom geen kabel tussen record-out van je externe mixer en je line-in van je eerste mac? Dan stel je bij vdj line-in in als opnamekaart.
 

Inviato Sun 19 Oct 14 @ 1:44 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)