Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Mc 6000 + dns 1200 samen op 1 pc

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo,

Ik heb een mac en zou daar graag de denon mc 6000 en 2x de dns 1200 op aansluiten samen met virtual dj 8.
Nu zou ik de mc 6000 willen gebruiken op kanaal 2 en 3 en op kanaal 1 en 4 een dns 1200, maar krijg dit niet echt voor mekaar.
IS het mogelijk dat virtual dj niet overweg kan met 3 geluidskaarten of dat dit totaal niet mogelijk is, of doe ik iets verkeerd.

Alvast bedankt.
Mvg.

ps: had er een topic over gevonden meer deze was in het portugees en das niet zo mijn ding :) dus denk toch dat deze kerel dit ook wou proberen.
http://www.virtualdj.com/forums/148331/Portuguese_Forum/Denon_DN-MC6000___Denon_DN-S1200___VirtualDJ_mixando__udio_e_v_deo__Como_configurar_.html
 

Inviato Sun 09 Nov 14 @ 3:04 pm
VDJ kan probleemloos met meerdere geluidskaarten werken. Om ze alleen goed toe te kunnen wijzen in VDJ moeten ze eerst herkend worden op je Mac. Als je alles hebt aangesloten moet elk apparaat in de Audio/MIDI setup zichtbaar zijn. Zorg daarbij ook dat je DNS1200 2x te zien zijn omdat je anders kanaal 1 en 4 niet kan scheiden. Controleer ook of de MC6000 in die setup voldoende kanalen heeft.
Je zou ook kunnen kiezen voor een setup waarbij je het geluid van kanaal 1 en 4 ook door je MC6000 laat doen, zodat de DNS1200's alleen als controller mee doen.Hoe je dat op moet zetten weet ik alleen niet uit m'n hoofd maar een beetje gericht zoeken in de Engelse fora, Wiki en handleiding geeft meestal wel resultaat.
 

Inviato Wed 12 Nov 14 @ 4:29 am
Bedankt voor de reactie ik heb al verschillende dingen geprobeerd en het uiteindelijk aan de praat gekregen, toch voor even.
Heb toen het werkte de configuratie opgeslagen, maar toen ik het de dag erna terug opstartte en de configuratie aanklikte werkte het niet meer.
Ga nu eens opnieuw zoeken en eventueel de 2 de optie die u aanhaalt eens proberen, deze is denk ik ook wel intressant.
 

Inviato Tue 18 Nov 14 @ 12:46 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)