Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Pioneer cdj 800 mkII en Djm 600 samen met virtual Dj

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo

Ik ben onlangs in bezit gekomen van 2 pioneers cdj 800 MKII en een Djm 600 , en ik zou deze nu graag willen laten samen werken met virtual dj, ik heb wel een virtual dj versie van DJ control steel controller , maar ik ga wel de pro versie aanschaffen, alle info hieromtrent is van harte welkom

Mvg
karpervisserke
 

Inviato Wed 12 Nov 14 @ 8:10 am
Je onlangs aangeschafte spelers en mixer hebben geen mogelijkheid om te koppelen aan een PC. Geen USB, geen MIDI, alleen audio.
Je zou de combi dus hooguit kunnen gebruiken in een timecode-setup, maar dat zou betekenen dat je alle effecten, samples, voorbeluistering, enz via de muis of toetsenbord moet bedienen. Bovendien heb je dan ook nog een externe geluidskaart nodig met 4 ingangen (2x stereo om het timecode-signaal vanaf de spelers naar de PC te krijgen) en ten minste 4 uitgangen (2x stereo om de muziek naar de mixer te krijgen) die in ieder geval met ASIO-drivers werkt.
Op de LE-versie van je Steel werkt dat niet. Die kan alleen met de Steel overweg.

Je kunt in ieder geval de aanschaf van een Pro-licentie overwegen, omdat je daar later elke ondersteunde controller of speler / mixercombi op aan kunt sluiten. Dus besluit je je huidige set te verkopen en daar iets anders voor te kopen, dan ben je in ieder geval voorbereid.
Een lijst met ondersteunde apparatuur vindt je hier: http://www.virtualdj.com/wiki/VirtualDJ8%20Controllers.html
 

Inviato Wed 12 Nov 14 @ 8:46 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)