Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Oude upgrade?

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Ok, dit is mijn probleempje.
Ruim aantal jaren zonder probleem gebruik gemaakt van Virtual DJ met controller, Virtual DJ 5LE (DJ Controller Rmx). UItgebreide versie, waarvan ik gebruik maakte bij de discobar.
Recent is de laptop waarop éea stond ter ziele gegaan.
Ik wilde dan alles installeren op een pc (Windows 7). Intussen ben ik zover dat ik de drivers voor 7 vond op de site van hercules. Alles is geinstalleerd, en het werkt tot op zekere hoogte. Ik wilde de upgrade ook installeren via de knop 'more' naast de knop 'rec' bovenaan het scherm. Maar dan kom ik uiteindelijk bij een website terecht waar ik o.a. 8pro en 8pro plus e.d. kan aankopen. Een nieuwe aankoop zie ik niet zitten. Ik dacht eigenlijk via deze weg mijn tweede serial number in te kunnen voeren (de pro versie, zoals ik op mijn briefje bij gehouden heb). Iemand een idee wat ik fout doe?
 

Inviato Sun 21 Dec 14 @ 10:23 am
Je kunt je LE-serial registreren hier op de site. Klik daarvoor op de knop My Account en kies dan aan de linkerzijde de middelste knop My Licenses. JE kunt daar je licentienummer invoeren (die op dat briefje, denk ik). Zodra je dat hebt gedaan kun je je oude versie daar downloaden.
Ik verwacht niet dat je een Pro-versie hebt/had, omdat je een niet-geregistreerd gebruiker bent. Als je een Pro-versie had aangeschafd, had je ook die status gehad hier op de site.
 

Inviato Sun 21 Dec 14 @ 2:26 pm
Bedankt voor de goede raad, heb mijn serial number ingevoerd zoals je zei, en ben op dit moment pro7 aan het downloaden... Oef! ;-) Nogmaals bedankt!
 

Inviato Wed 31 Dec 14 @ 3:31 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)