Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: virtual dj met pioneer

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Ik vroeg me af hoe je volgende installatie kan linken met je laptop:
2 x CDJ 1000 MK2
1 x DJM 600

Ik heb al vanalles gelezen ivm timecode etc, maar ik vind nergens wat ik nu moet aankopen en wat ik moet dan om via mijn laptop muziek te laden naar mijn CDJ's en mijn DJM te gebruiken als mixer.. Iemand die raad weet?

 

Inviato Sat 10 Jan 15 @ 4:13 pm
Je hebt een LE-licentie. Waar heb je die bij gekregen?
Ik vraag dit omdat je niet zomaar andere apparatuur kunt koppelen aan een LE-versie. Die werkt alleen met de controller waar je het bij hebt gekregen.
 

Inviato Sun 11 Jan 15 @ 8:13 pm
Beste ik heb een xdj-r1 tweedehands gekocht Le licentie nummer onderkant toestel waar kan ik virtual dj Le downloaden? ?
 

Inviato Mon 12 Jan 15 @ 6:05 pm
cdr61006,
dit is niet jouw topic én het gaat over iets heel anders dan waar jij info over wil. Maak er in het vervolg één voor jezelf aan ipv dat van een ander te kapen, a.u.b.

- klik, direct boven de eerste post, op "My Account"
- Klik in het nieuwe scherm links op "My Licenses"
- Voer het licentienummer in in het lege veld rechts van de knoppen.
- Het kan even duren, maar daarna kun je in datzelfde scherm VDJ LE downloaden.

Omdat je een tweedehands controller hebt gekocht, kan het zijn dat dit licentienummer al is geregistreerd door de vorige eigenaar. Dan kun je het niet invoeren en ook geen VDJ downloaden. Dat is helaas het nadeel van tweedehands kopen. Je dient in dat geval de vorige eigenaar te benaderen en te vragen of hij/zij met zijn/haar eigen inloggegevens in kan loggen en die LE-versie kan downloaden. Lukt dat niet, dan blijven er 3 opties open: VDJ Pro Infinity of VDJ Plus Controller kopen of een abonnement aanschaffen. Klik >hier< voor de details.
 

Inviato Tue 13 Jan 15 @ 2:55 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)