Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ 8 en Pioneer DDj SX

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo

Ik heb mij onlangs een Pioneer DDJ SX kunnen op de kop tikken, en ben nu eigenlijk van zin om een virtual dj licentie aan te schaffen, alleen welke, de pro of de plus controller , die toch ietsje goedkoper is , of is het toch het beste om de pro aan te schaffen, virtual dj ligt mij namelijk iets beter dan de bijgeleverde serato dj, alle info hieromtrent is van harte welkom

mvg
Frank
 

Inviato Thu 26 Feb 15 @ 5:54 am
Als u het bij deze controller houdt, dan is de controller licentie afdoende.
Wilt u misschien eens een andere controller kopen en/of gebruiken, dan betaalt u wederom een controller licentie (of upgrade naar Pro).

Heeft u PRO, dan betaalt u éénmalig een bedrag en kunt u alle controllers aansluiten.

De functionaliteit is identiek, dus daar hoeft u niet naar te kijken.

U kunt altijd nog upgraden, dus misschien controller licentie als start en mocht u ooit van controller wisselen, om dan te upgraden naar Pro ?
 

Inviato Fri 27 Feb 15 @ 1:39 am
Mee eens. Wel iets om rekening mee te hoduen: Er is geen korting op de Infinity-versie als je upgrade van de Controller-versie naar Infinity. Direct upgraden naar Infinity is, op de langere termijn, voordeliger.
 

Inviato Fri 27 Feb 15 @ 5:09 am
Niet twijfelen, ga voor de Infinity. Met welke controller ze dan ook afkomen, je plugt het in je laptop, en het werkt. Zo heb ik een goedkoop controllertje als backup.
En steek ik er dikwijls een Novation launchpad bij.
 

Inviato Mon 02 Mar 15 @ 1:59 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)