Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Licentie vraag..

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

gpglangControlleristMember since 2015
Ik heb een 2de hands jbsystems en super blij ermee. Vorige eigenaar heeft de LE versie geregistreerd, dusss...
Nu lees/begrijp ik in de FAQ dat als de vorige eigenaar nog geen gebruik heeft gemaakt van de discount naar een volle versie, ik wel eigenaar kan worden van die volledige versie gebruik makend van de LE registratie van de vorige eigenaar. Die wil graag meewerken.
Heb ik dat goed begrepen?
Hoe werkt dat process precies / waar te beginnen? Dat staat er dan weer niet bij...
 

Inviato Wed 18 Mar 15 @ 1:40 pm
Dat gaat niet. De licentie van je LE-versie staat op naam van de vorige eigenaar. Ga je nu onder zijn account je Infinity-versie aanvragen, dan heeft hij/zij daar ook toegang toe. Dat mag dus niet. Zie ook de regels met betrekking tot het delen van de software. De licentie is ook niet overdraagbaar (m.a.w: hij kan niet worden overgezet op jouw naam)
Helaas is dit één van de problemen die je krijgt bij aanschaf van 2e hands apparatuur (of eigenlijk van de bijgeleverde software). Wil je toch naar de Pro Infinity-versie dan dien je het volledige aanschafbedrag te betalen.
 

Inviato Thu 19 Mar 15 @ 6:18 am
kijk ook eens juist welke controller het is. Voor een JB Systems type1 heb je bv al een controller-licentie voor 49 dollar + BTW, voor een 2 en 3 al een controller licentie voor 99 dollar + BTW.
Wil je professioneel werken, of denk je dat je in de toekomst een andere controller zal kopen, neem dan de pro infinity. Steek je gewoon alles in van controllers wat je maar tegenkomt..
 

Inviato Thu 19 Mar 15 @ 10:42 am
gpglangControlleristMember since 2015
Ok, thx guys..
 

Inviato Fri 20 Mar 15 @ 3:03 am
ben van plan om de pro versie aan te schaffen.
maar over een aantal maanden ook een nieuwe laptop.
hoe ga ik dan te werk, kan ik het programma, zonder extra kosten, op de laptop instaleren.
of zelfs op een 2e computer?
 

Inviato Thu 26 Mar 15 @ 11:15 am
Pipo de Clown123 wrote :
kan ik het programma, zonder extra kosten, op de laptop instaleren.
of zelfs op een 2e computer?


Ja, geen probleem. Gewoon downloaden,

 

Inviato Thu 26 Mar 15 @ 11:38 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)