Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: crash VDJ8 tijdens automix

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hoi,
Wanneer ik de automix functie gebruik dan sluit VDJ8 zichzelf ineens af (na meestal zo'n 20 minuten). Ik heb diverse playlisten gebruikt, dus het is niet bij een bepaald nummer. Nu ben ik er wel achter dat wanneer er slechte/geen WiFi bereik meer is en ik gebruik iRemote, dat dit (meestal) het probleem veroorzaakt. Ik heb nu een aparte router die ik alleen gebruik voor VDJ8/laptop en Iphone remote. Ik heb dus geen verbinding met internet maar een lokaal netwerk. Ben nu een uurtje aan het testen en "so far so good"...
Verder heb ik een numark mixpro2 gekocht en zal ik dus 99,- moeten betalen voor de licentie. Dat wil ik natuurlijk best doen, alleen moet ik wel weten dat VDJ8 stabiel kan werken met de automix mode.
Ik gebruik een Macbook Pro trouwens
Hebben jullie dit probleem vaker gehoord en zijn er oplossingen voor? Ik hoop het. Thanks alvast!
 

Inviato Tue 24 Mar 15 @ 11:38 am
edit; Alles draaide een paar uur goed zoals boven beschreven. Toen heb ik mn iPhone uit het netwerk gehaald en toen crashte VDJ8. Zal dus iets te maken hebben met de iRemote?..
 

Inviato Tue 24 Mar 15 @ 1:06 pm
Vandaag weer een test gedaan. Maar helaas crasht VDJ8 weer!... Terwijl iphone en laptop beide in het netwerk zitten...
Iemand een oplossing?!...
 

Inviato Fri 03 Apr 15 @ 9:10 am
Helaas niet. Ik kan je alleen doorverwijzen naar de setup-pagina ( http://www.virtualdj.com/wiki/iRemote.html ). Loop in ieder geval alle stappen goed na om na te gaan of je niet ergens een foutje hebt gemaakt met de setup. (zoals bv je firewall).
Ook moet je nagaan of je netwerkverbinding niet ergens in slaap valt als deze langere tijd niet wordt gebruikt.
 

Inviato Sun 05 Apr 15 @ 9:24 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)