Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Problemen bij aankoop

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo, ik weet wel dat dit niet echt de plek is om het over dit probleem te hebben, maar ik ben een beetje ten einde raad. Het gaat per slot toch ook over bijna 400€, wat met een klein inkomen toch een pak geld is.

Vorige week kocht ik uit zuivere interesse een DJ Controler. Hierbij was Virtual DJ 7 geleverd. Na het probere van de 8 was ik verkocht, en schafte mij een versie aan. Pas toen zijn mijn problemen gestart. Via de Buy knop de registratie gegevens ingevild. Betalen via paypal, alles verliep perfect. Dus betaling van 400€ afgehandeld. Ik had toen nog wel geen Account op Virtual DJ.

OK dus betaling afgehandeld, en krijg ook de bevestiging van de Virtual DJ website dat alles is afgehandeld, en dat alle gegevens naar het Email Adres van mijn paypall gaan. Dus ik ongeduldig wachten. Wachten, nog veel langer wachten. Maar wat blijkt, het gebruikte E-Mail adres blijkt geen mails meer te ontvangen. (Op zich ook al een probleem, maar tot nu toe nog niet opgelost)
Ik check mijn Paypal account en het geld is wel degelijk doorgestort.

Toen heb ik deze account aangemaakt, en meteen een ticket aangemaakt met de uitleg van mijn probleem, alle gegevens van mijn order, gelukkig had ik de betreffende pagina afgedrukt voor het order nummer. En ook het transactie nummer van de paypall verrichting. Inclusief een ander wel werkend E-Mail, namelijk dit waarmee ik de site geregistreerd heb.

Tot op heden wordt mijn ticket volledig genegeerd, en buiten een standaard autogenerated mailtje terug, dat mijn ticket is opgenomen blijft Virtual DJ compleet stil. Ook de contacten naar support vind ik terdege pover!

Vandaar dat ik me tot hier richt, ben compleet teneinde raad. Controler die ik maar 10 minuten kan gebruiken, en betaalde software om het op te lossen die ik niet krijg. Heeft iemand een idee hoe ik die ivoren toren kan benaderren om het probleem op te lossen? Digitale verkoop OK, maar als er ergens wat fout loopt zit je wel dik in de problemen.

Met vriendelijke groeten
David
 

Inviato Mon 13 Apr 15 @ 10:32 pm
Hallo david,

Als je versie 8 gebruikt, dan heb je alleen je email adres en wachtwoord nodig bij het opstarten van Virtual DJ 8. Er wordt namelijk niet meer met licentiecodes etc gewerkt.
Tijdens het aanschaffen heb je mogelijk dus een email en/of wachtwoord ingevuld?
 

Inviato Tue 14 Apr 15 @ 2:36 am
Ik heb nochtans enkel mijn billing information moeten invullen.
En dan via de paypall knop meteen de 374€ betaald, want er kwam nog eens 64€ tax bij. Toen kreeg ik dus een pagina dat ze me meer info gestuurt hadden op dat bepaalde adres wat gebruikt wordt voor paypal. (wat overigens nog steeds niet werkt)
Ik heb helemaal geen paswoord moeten opgeven.

Maar dan nog voor 310€ mogen ze me toch minstens helpen om dit probleem in orde te krijgen zeker?
 

Inviato Tue 14 Apr 15 @ 5:21 am
Als je op je paypal email adres heb gekocht, had je misschien ook dit adres moeten gebruiken op dit forum, zodat daar de licentie aan wordt gekoppeld? Dit omdat ik ook moet inloggen met mijn forum account om VDJ8 te kunnen starten / gebruiken.
De licentie is namelijk op mijn VDJ account gezet, zodat je er altijd bij kan.

Voor jou is het nu heel vervelend dat je paypal email adres niets ontvangt, dus een forum account met dat adres zal jou niet helpen...

Ik ben bang dat het Atomix team jou zal moeten helpen door een ander email adres erin te plaatsen, bijvoorbeeld wat je nu gebruikt op dit forum...

PS: Het Engelstalig forum is heel druk bezet met Atomix medewerkers die deze mogelijkheden/functies hebben binnen het bedrijf. Misschien dat je beter een Engelstalig topic had kunnen maken daar?
 

Inviato Tue 14 Apr 15 @ 5:28 am
Ja, als dat zo is, ga ik dat zeker doen.
Want wat er ook gebeurt het probleem op zich moet wel opgelost worden, want het geld groeit niet op mijn rug natuurlijk.

Om dat Email Adres te vervangen naar dit adres heb ik hun in dat suport ticket gevraagd, met mijn order informatie en de nummer van de paypal transactie. Maar ze reageren daar gewoon niet op. Wat ik dus wel degelijk heel bedroevend vind. Waarom heb je dan zo een ticket systeem op je website staan he.

Swat als ik thuis ben ga ik dus in dat Engels talig forum zeuren. Jij bent in ieder geval al heel erg bedankt! Als de medewerkers ook zo snel zouden reageren, was mijn probleem waarschijnlijk al opgelost.
 

Inviato Tue 14 Apr 15 @ 5:37 am
Succes! en ik hoop dat je snel mag genieten van een eindeloze Virtual DJ 8 ! het is het geld (en wachten) zeker waard!
 

Inviato Tue 14 Apr 15 @ 5:58 am
Ja geweldig!
Ze hebben het probleem dus opgevangen, en wel degelijk ogenblikkelijk gereageerd!
Waren even een aantal angstige dagen, maar nu ben ik wel een gelukkig mens.
 

Inviato Tue 14 Apr 15 @ 10:35 am
sabbepeControlleristMember since 2010
Beste allen,

ik heb een soortgelijke vraag. Betaling virtual dj8 voor controller hercules RMX perfect afgerond. Virtual DJ8 perfect kunnen downloaden, maar wel met volgende message : " ... with this license.... maximum 10minutes per session... " ?? Begrijp ik niet goed. Nochtans kan ik bij mijn account zonder probleem terugvinden dat ik beschik over een licentie voor een controller evenals mijn serial nummer voor virtual dj 5 home edition... onnodige paniek ?
 

Inviato Sat 02 May 15 @ 12:11 pm
 

Inviato Sat 02 May 15 @ 2:43 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)