Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Empty History List

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Is het mogelijk dat een desktop (V7) plotseling met een lege history lijst opent? Is er onbewust iets aangevinkt of uitgevinkt?
Andere lijsten, zoals playlist, blijven wel gewoon staan.
De comp is de hele winter buiten gebruik geweest en pas op 23 mei weer gaan draaIen. Na een (Windows) update
Het probleem is nu dat diverse djs elkaar ervan beschuldigen het met opzet gedaan te hebben. (lol, maar niet zo zeer!)
 

Inviato Thu 04 Jun 15 @ 6:20 am
Bob,
gebruiken julie soms CCleaner? Daar hebben ze, sinds eind vorig jaar, een optie bijgezet om de "onzin" van VDJ mee op te ruimen. Staat standaard aangevinkt. Ik heb inmiddels meer berichten gehoord dat de history-lijst verdwenen was na het gebruik van CCleaner.
 

Inviato Thu 04 Jun 15 @ 6:27 am
CCleaner zit idd op die machine. Zal strakjes eens kijken en 'em verwijderen.
Bedankt, Martin.
 

Inviato Thu 04 Jun 15 @ 7:41 am
Je hoeft CCleaner niet te verwijderen, maar zet in ieder geval de optie uit dat de VDJ-mappen opgeschoond worden. Ik laat je vanavond noog wel even weten waar je die optie kan vinden.

Gr. Martin.

EDIT: Als je CCleaner opent, krijg je links bovenin, naast de 4 knoppen, twee tabbladen te zien. Klik je op Applications, dan staat in dat rijtje Virtul DJ vermeld. Vinkjes weghalen en VDJ wordt in het vervolg met rust gelaten....
 

Inviato Thu 04 Jun 15 @ 11:02 am
Nogmaals bedankt voor de tips, Martin. Ik hoop dat meer users hier wat aan hebben.

Ik had intussen CCleaner al verwijderd dus heb niet kunnen kijken of de VDJ "opruimvakjes" idd aangevinkt stonden.
Interessant is dat toen ik later op de middag de boel controleerde, in bijzijn van mijn dj-vrouw, de history van de avond ervoor reeds weg was. Die was wél nog aanwezig toen ik op de ochtend keek. Dit loste het probleem van het "privé argument" ook meteen voor de volle 100% op! Erwas geen opzet in het spel!
 

Inviato Fri 05 Jun 15 @ 8:28 am
Goei tip van je Martin...Ik gebruik ook CCleaner....En iid dat vinkje weg gehaald van VDJ..Dan wordt ie met rust gelaten..Toppie !!!
 

Inviato Sun 07 Jun 15 @ 3:58 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Ik had het vinkje dus nog staan.......
Hele history weg.
Gelukkig heb ik gisteren alles nog op een stickie gezet.
Kan ik alles weer mooi terugzetten (hoop ik)
 

Inviato Mon 13 Jul 15 @ 2:40 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)