Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Download MP3s?

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Na mijn verblijf in het ziekenhuis en formatering van mijn laptop, zijn alle pagina's waar ik muziek downloade geblokeerd.
Bij nieuwe pogingen word ik meteen gewaarschuwd dat er een virus in zou kunnen zitten.

Aangezien betaling geen probleem is zou ik graag willen weten wat het vlugste en makkelijkste is.
Voor de duidelijkheid:
ik download thuis op mijn privelaptop, dan gaat de muziek per USB stick naar de zaak .
Op de zaak heb ik geen internet. Als ik wil updaten of een nieuwe anti-virus erin wil stoppen, gebruik ik een Orange Internet Everywhere stick.
Ik wíl ook geen internet op de zaak. Veroorzaakt problemen en vewarring met vrouw en zoon die ook draaien en dan gaan spelen als ze een vrij ogenblik hebben.

Wat ik wil downloaden is Top40, internationaal, Duits, Nederlands en Belgisch.

BTW: ik stik nu al in de verzoekbriefjes...................
 

Inviato Sat 06 Jun 15 @ 2:03 am
Het lijkt me van wel, ja,Martin.Bedankt.
Ik had ook via Google zo'n lijstje dowgeloaded en bij de eerste click kwam al een virus-waarschuwing en blokkering!
 

Inviato Sun 07 Jun 15 @ 1:54 am
Martin, dom genoeg heb ik niet opgelet toen dit thema op het forum was: abonnements en dergelijke.
Of moet ik daarvoor continue online zijn?
 

Inviato Sun 07 Jun 15 @ 2:56 am
Ik gebruik meestal iTunes voor mijn muziek. Daarnaast heb ik ook een content unlimited abonnement van Virtual Dj, maar ze zijn bezig met een nieuwe muziekleverancier en dat is op dit moment nog niet geweldig... je hebt echter ook toegang tot een andere muziekdienst, NetSearch genaamd, waar wel echt alles op te vinden is. Dat zijn echter vaak rips van YouTube en andere bronnen van niet al te beste kwaliteit, maar meestal is er wel een acceptabele versie te vinden.

Content unlimited is een streaming dienst waarvoor je dus internet nodig hebt, maar je kunt ook nummers downloaden naar je eigen computer zodat je ze offline kunt afspelen.
 

Inviato Sun 07 Jun 15 @ 3:47 am
Zat gisteren een heel verhaal te tikken op m'n tablet, kon ik mijn tikfouten niet corrigeren.....
Gewoon opnieuw ;)
Content Unlimited is een abonnementsdienst. Je kunt daar ook de nummers downloaden, maar je PC zal (ik meen 1x per maand) contact moeten hebben met het internet om te verifiëren dat je nog abonnee bent. Anders is je muziek niet meer toegankelijk (best een leuke verrassing als je de toko vol hebt staan.....)
Op de sites, waar ik even op heb gekeken, koop je daadwerkelijk de muziek. Je hoeft dus alleen een internetverbinding te hebben tijdens de download (maar dat deed je toch al op een andere PC) Wel een ander dingetje om erg in te hebben: DRM. De muziek, die je download, heeft waarschijnlijk een beveiliging tegen het ongeoorloofd kopiëren. Je loopt kans een probleem te krijgen als je de download kopieert van je downloadmap naar een USB-stick, en daarvandaan naar de gig-PC. Probeer er eerst 1 uit voordat je een vermogen uitgeeft voor muziek die je vervolgens niet kunt gebruiken..... Een optie zou zijn de gig-PC mee naar huis te nemen en de downloads direct op de externe schijf te zetten. Ik weet alleen niet of je dan tegen slaapgebrek aan gaat lopen omdat je moet wachten op die PC.
 

Inviato Mon 08 Jun 15 @ 12:09 pm
Daar zit het probleem: de gig-PC is een desktop met een 22-inch scherm, tamelijk goed "ingebouwd in mijn cabine - daarom heb ik ook die Orange Internet Everywhere stick gekocht. (En voor het ziekenhuis!)
 

Inviato Tue 09 Jun 15 @ 4:00 am
Je zou kunnen proberen een nummer te kopen, en de download direct naar de USB-stick te doen. (Dus niet via de downloadmap) Als je op de zaak de muziek direct vanaf de USB-stick kunt afspelen, zou je kunnen overwegen een extrerne harde schijf te gaan gebruiken voor je nieuwe muziek. Dat moet dan ook werken.
 

Inviato Tue 09 Jun 15 @ 4:24 am
Goeie tip. Ik was er al mee bezig: download direct naar ""transport USB" of eternal HD
 

Inviato Tue 09 Jun 15 @ 4:48 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)