Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Track verwijderen van deck

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Rovo68PRO InfinityMember since 2011
Ik heb zowel op deck A als deck B een track staan. Om de waveform op te schonen wil ik bijvoorbeeld de track van deck B verwijderen.
Kan dat en zo ja hoe?

een beginnende mixer,
Ronald de Vos.
 

Inviato Mon 06 Jul 15 @ 5:53 pm
Rovo68 wrote :
Ik heb zowel op deck A als deck B een track staan. Om de waveform op te schonen wil ik bijvoorbeeld de track van deck B verwijderen.

Dit kan met het commando unload. Ik heb bijvoorbeeld mijn linkse en rechtse pijl op mijn toetsenbord zo geconfigureerd:
holding ? unload : deck 1 browser_enter
Rechts is het natuurlijk deck 2
Als je blijft op het pijltje duwen, krijg je unload.
 

Inviato Tue 07 Jul 15 @ 2:02 am
Rovo68PRO InfinityMember since 2011
Dank je wel, ik heb toetsen in het programma toegewezen. Nu wil ik ook graag de toetsen Load A en Load B zo programmeren dat wanneer ik er een ingedrukt houd ook unload.
Weet je ook hoe dat kan? ik heb het geprobeerd met toetsen leren, Load A ingedrukt houden, maar ik zie alleen maar LOAD en geen LOAD A of LOAD B. Hoe kan ik controleren of ik de goede toets heb geprogrammeerd?

Ronald
 

Inviato Tue 07 Jul 15 @ 3:25 am
Load A en load B, dat zijn toetsen op je console?
Dan kan je die toetsen even indrukken, net zoals je de toetsen van je toetsenbord hebt aangepast. Wel dan je console kiezen. Je kan net dezelfde string gebruiken, want ik weet niet of deck A werkt, ik denk dat dit 1 of 2 moet zijn.
 

Inviato Tue 07 Jul 15 @ 6:32 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)