Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Instellingen en auto update

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Beste leden
Ik heb sinds ik virtual dj 8 gebruik elke keer last van dat de instellingen terug worden gezet en dat ik elke dag moet update
ik heb al van alles geprobeerd om die instellingen op te slaan maar als ie die update heeft gedaan gaan automatisch de instellingen weer terug naar standaard instellingen
mijn vraag is hoe kan ik ervoor zorgen dat de instellingen die ik doe ook blijft en niet dat ik elke dag opnieuw die instellingen moet gaan instellen

alvast bedankt
Kevin
 

Inviato Wed 05 Aug 15 @ 2:42 pm
Hoi, Kevin,

klinkt als een rechtenkwestie. Ik heb een administrator-account op mijn PC en voer VDJ ook als admin uit.
Je kunt, om dit met je huidige setup te testen, de volledige versie downloaden (onder de knop Download bovenaan de pagina) en de setup daarvan als Administrator laten uitvoeren. (rechter muisknop op het setup-bestand, kiezen voor "uitvoeren als administrator"). Daaran kun je VDJ standaard ook als Administrator starten: rechter muisknop op het bureaublad-icoon, ook hier kiezen voor "Uitvoeren als Administrator". Dit kun je ook permanent instellen: wederom rechter muisknop op het bureaublad-icoon, kiezen voor Eigenschappen, daar aanvinken dat je het programma als admin wilt starten.
Je updates zouden daarna ook goed moeten gaan.
 

Inviato Sat 08 Aug 15 @ 1:16 pm
okee bedankt ik zal het eens gaan uitproberen voorheen hat ik er nooit last van met virtual dj 7 maar nu helaas wel
 

Inviato Sat 08 Aug 15 @ 7:54 pm
djkb1993 wrote :
Beste leden
Ik heb sinds ik virtual dj 8 gebruik elke keer last van dat de instellingen terug worden gezet en dat ik elke dag moet update.
ik heb al van alles geprobeerd om die instellingen op te slaan maar als ie die update heeft gedaan gaan automatisch de instellingen weer terug naar standaard instellingen
mijn vraag is hoe kan ik ervoor zorgen dat de instellingen die ik doe ook blijft en niet dat ik elke dag opnieuw die instellingen moet gaan instellen

alvast bedankt
Kevin


 

Inviato Tue 11 Aug 15 @ 9:07 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)