Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: licentie - Page: 1

Questa parte dell'argomento è obsoleta e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate

nick3xlHome userMember since 2015
Beste mensen!

Ik heb 2 dagen geleden een hercules mp3 Le gekocht en het is een ideaal apparaat om lekker mee aan te kloten,
Helaas heb ik een probleem met mijn licentie code die onder op mijn mixer staat....

als ik een van de 2 codes invul krijg ik te zien dat de code ongeldig is en ik kom niet verder met mijn probleem wie kan mij helpen?
 

Inviato Tue 11 Aug 15 @ 10:42 pm
Onder op de controller staan de serienummers van de controller. Daar kun je inderdaad niets mee.
Hercules plakt de sticker met het serienummer normaal gesproken op het hoesje met de CD.
 

Inviato Wed 12 Aug 15 @ 8:43 am
nick3xlHome userMember since 2015
die heb ik dus niet gekregen...
 

Inviato Wed 12 Aug 15 @ 11:06 am
De CD of de code op de CD?
 

Inviato Wed 12 Aug 15 @ 11:19 am
nick3xlHome userMember since 2015
ik heb een cd voor een ander programma gekregen met een sicker erop van virtual dj, het enige wat daarop staat is dat er onder op mijn dj controller een sticker moet zijn met daarop het serienummer,

maar dat heb ik dus niet.

ik probeer nu contact op te nemen met www.bax-shop.nl waar ik mijn controller heb gekocht want het lijkt erop dat ik gewoon een incompleet pakket heb gekregen.
 

Inviato Wed 12 Aug 15 @ 11:51 am
 

Inviato Wed 12 Aug 15 @ 2:13 pm
actros6ControlleristMember since 2015
hallo ik heb 31 augustus 2015 een licentie gekocht voor mijn numark n4
hoelang duurt het eigenlijk voordat ik de cd binnen heb ?????
nu las ik dat er op mijn order een licentie code staat die ik kan invoeren zodat ik al kan draaien
wie o wie weet raad
gr rene
 

Inviato Mon 07 Sep 15 @ 1:59 pm
René,

je status op dit forum is al gewijzigd naar "Controllerist". Dat betekent dat je licentie al is geactiveerd.
Zorg dat je verbinding hebt met internet, start dan Virtual DJ en als er wordt gevraagd om je gebruikersnaam en wachtwoord, dan voer je dezelfde gegevens in als dat je hier op het forum doet. VDJ zal dan opstarten als de versie die je hebt gekocht.
 

Inviato Mon 07 Sep 15 @ 4:03 pm
actros6ControlleristMember since 2015
hallo ik heb gedaan wat jij hebt geschreven alleen naar 10 minuten werkt mijn controller niet meer help??
 

Inviato Mon 07 Sep 15 @ 6:44 pm
Je hebt toch een licentie voor de juiste controller gekocht?
 

Inviato Tue 08 Sep 15 @ 12:24 pm
Probeer eens opnieuw in te loggen:
- Ga naar "Opties".
- Klik links op de tab "Licenses".
- Klik in het bovenste veld op "Login".
- voer nu (opnieuw) je inloggegevens in welke je ook gebruikt als je inlogt op deze site.

Je controller zou, na het inloggen, als geregistreerde controller zichtbaar moeten zijn. Onder de controller in het middelste veld staat een knop "Unlock this controller". Die wordt grijs.
Zie ook de handleiding, pagina 84: http://www.virtualdj.com/documents/Manuals/VirtualDJ8_User_Guide.pdf
 

Inviato Wed 09 Sep 15 @ 9:15 am
Beste, ik heb een licentie vdj 8 voor denon hd 2500 aangeschaft .( dus specifiek voor deze controller ) Om het systeem naar behoren te laten werken moet ik in vdj 8 / configuratie / licentie een KEYCODE in geven . Ik heb geen flauw idee waar ik die kan vinden ???? ( ben al een paar uren bezig :-( )
 

Inviato Thu 10 Sep 15 @ 3:54 pm
 

Inviato Thu 10 Sep 15 @ 5:25 pm
Vraagje: als ik het goed begrijp en je download VDJ8 en je wilt koppelen met Hercules MK4 moet je terug een licentie aanschaffen.
 

Inviato Mon 21 Sep 15 @ 9:14 am
Je kan als home user gratis het programma gebruiken met muis en toetsenbord. Wil je er een controller aanhangen, kan je deze alvast uitproberen gedurende 10 minuten. Wil je hiermee verder moet je een controller licentie kopen, enkel geldig voor de controller waarvoor je deze licentie hebt gekocht. Het kan zijn dat er een versie van VDJ bij je controller zat die hiermee werkt. Krijg je geld voor het draaien, of wil je levenslang alle controllers kunnen gebruiken, dan moet je een PRO licentie aanschaffen. Heb je al een controller licentie, en je wil overschakelen naar de pro, kan je mogelijk een korting krijgen.
 

Inviato Mon 21 Sep 15 @ 9:25 am
Net een licentie gekocht maar het volgende probleem is dat mijn controller - schuif en knopjes niet werken. Waar zou dat aan kunnen liggen?
 

Inviato Tue 22 Sep 15 @ 9:26 am
barthelpens wrote :
Net een licentie gekocht maar het volgende probleem is dat mijn controller - schuif en knopjes niet werken. Waar zou dat aan kunnen liggen?


Oke heb het zelf gevonden ... update driver Hercules en klaar is kees.
 

Inviato Tue 22 Sep 15 @ 9:50 am
Bedankt voor de terugkoppeling. Veel plezier met VDJ8!
 

Inviato Tue 22 Sep 15 @ 2:32 pm
Hoe kan ik "sync" afzetten tussen 2 bepaalde hits?
 

Inviato Fri 16 Oct 15 @ 8:02 am
Bart,
zie de >>handleiding<<, pag. 109. AutoBPMMatch staat nu nog aan, dat dien je uit te zetten.
 

Inviato Sun 18 Oct 15 @ 4:42 pm
77%