Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Vraagje over de Hot Cues in VDJ8 Pro

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

DenfurPRO InfinityMember since 2015
Ik draai via de Pioneer cdj-2000's Nexus met VDJ 8 Pro en dan in het bijzonder met videoclips. Overigens super dat VDJ 8 Pro ook VOB en Mpeg2 bestanden ondersteund! Normaal gesproken zijn de 3 hot cues op de Pioneer speler rood. Wil je een loop in de hot cue bank opnemen wordt ie oranje. Bij het aansluiten van de VDJ 8 Pro, blijkt dat de 3 hot cues op de speler niet rood maar oranje zijn. Ik kan met geen mogelijkheid een loop onder 1 van de knoppen zetten. is dit een bepaalde instelling of kijk ik ergens overheen?
 

Inviato Mon 21 Sep 15 @ 5:41 pm
Het lijkt erop (alleen gebaseerd op wat je uitlegt) dat er een loop onder de knop blijft zitten. Je zou eens kunnen proberen de loop eerst te verwijderen. Dat is meestal een standaard knopcombinatie (op mijn Denon is dat Shift + Loop(knop), dus de loopknop welke je leeg wilt hebben).
Je kunt overigens nakijken welke functies er aan de diverse knoppen zijn gekoppeld. Kijk hiervoor in Opties, tab Controller. Selecteer dan bovenaan je CDJ-2000. Je kunt dan in het venster eronder zien welke functies er aan de diverse knoppen zijn gegeven.
 

Inviato Wed 23 Sep 15 @ 11:30 am
DenfurPRO InfinityMember since 2015
Dank voor je uitleg, maar ik bedoelde niet een loop weghalen.
Ik wil juist een loop maken en die onder een hot cue knop zetten en die ook bewaren zodat ik halverwege een track terug kan gaan naar die loop om de volgende track in te mixen.
Is dit mogelijk?
 

Inviato Mon 05 Oct 15 @ 3:43 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)