Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Rating

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

MerkhamPRO InfinityMember since 2013
Iemand die me kan helpen: Ik heb bij virtual dj's een groot aantal nummers die een rating hebben (sterren), nochtans heb ik deze nummers noch in vdj noch in itunes een rating gegeven... Het is ook geen album rating (van in itunes), want die heb ik allemaal gewist. Hoe is dit mogelijk en hoe herstel ik dit? grrtzzz
 

Inviato Mon 21 Sep 15 @ 7:30 pm
Merkham wrote :
Iemand die me kan helpen: Ik heb bij virtual dj's een groot aantal nummers die een rating hebben (sterren), nochtans heb ik deze nummers noch in vdj noch in itunes een rating gegeven... Het is ook geen album rating (van in itunes), want die heb ik allemaal gewist. Hoe is dit mogelijk en hoe herstel ik dit? grrtzzz


Je rating moet ergens van komen, zomaar geeft VDJ geen ratings aan nummers. Itunes leest wel ratings in van bv een Ipad, Ipod, Iphone... bij een synchronisatie.
Als je zegt "gewist", probeer dan eens op een bestandsfolder te gaan staan in VDJ waar er nog nummer met ratings in zijn, linkermuisklik, batch, reload tags. Misschien heb je alles gewist in Itunes, maar nog niet herladen in VDJ, zodat ze nog zichtbaar zijn in VDJ.
 

Inviato Tue 22 Sep 15 @ 6:53 am
De oplossing van Warakurna komt voort uit het feit dat VDJ zijn eigen database heeft. Als de nummers in de database zijn opgenomen, kun je de ratings wel verwijderen in iTunes, maar blijven ze bewaard in de VDJ-database. Dat dien je dus apart aan te pakken.

Zou je a.u.b. je vraag 1 x willen stellen? Ik heb je vraag in de andere Ratings-post verwijderd.
 

Inviato Tue 22 Sep 15 @ 10:40 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)