Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: twee nummer tegelijkertijd laten beginnen

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

yoo mensen ik heb een vraag,
hoe kan ik twee nummers tegelijkertijd laten beginnen? ik heb namelijk twee nummers waarvan de drop op hetzelfde moment begint, en die drops wil ik mixen, maar dan moet ik de nummers wel tegelijkkunnen laten beginnen, is dat mogelijk en hoe?
 

Inviato Tue 22 Sep 15 @ 3:55 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Indien je beschikt over een controller is dat niet moeilijk.
Wanneer je dat niet hebt lukt dat alleen (voor zover ik weet) door de mapper aan te passen en bv. een key op je toetsenbord te koppelen aan het commando om deck A en B te starten.
 

Inviato Tue 22 Sep 15 @ 5:50 pm
Anno,

ook voor jou: Graag je vraag 1 x stellen. Ze worden toch wel gelezen. Ik heb je post in het ander topic verwijderd.

Als No License user kun je geen controller gebruiken. Je keyboard is dus je enige optie. Standaard wordt de spatiebalk als Play-knop gebruikt. Ook de P-toets kan worden gebruikt om op het actieve deck een nummer te starten of te pauzeren. Als de drops op exact hetzelfde moment vallen (en dan heb ik het echt over een moment binnen milliseconden) dan kan de oplossing, zoals aangedragen door William, prima werken. Zit daar iets verschil in dan kun je overwegen je toetsenbord anders mappen door voor deck 1 en deck 2 aparte Play-knoppen aan te maken. Controleer daarbij goed dat de bewuste toetsen niet al worden gebruikt voor andere functies. Je kunt onder "Opties / Controllers" zien welke toetsen al worden gebruikt.
 

Inviato Tue 22 Sep 15 @ 11:04 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)