Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Automatisch fspelen track na inladen

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Ik heb een vraagje: is er een mogelijkheid om VDJ zo in te stellen dat het deck direct begint te spelen als je een track laadt vanuit bv een playlist of map, zodat je ook snel door een selectie kan skippen om te luisteren wat een goede volgende plaat is. Net zo als bij old school een CD luisteren?

Ik zou dat nl een handige optie vinden, iedere track die ik laad luister ik sowieso vtv af dus ik vind dat niet hinderlijk. Kan het alleen in de opties niet vinden of ik kies de verkeerde, kan ook.

Bedankt alvast!
 

Inviato Sun 27 Sep 15 @ 2:10 pm
Misschien eens laten weten of je met een controller of een externe mixer werkt.
Ik werk met een externe mixer, dus kan ik niet automatisch voorbeluisteren via 'prelisten'
Ik heb daarom mijn links en rechts pijltje op mijn toetsenbord als volgt geprogrammeerd:

LEFT: holding ? unload : deck 1 browser_enter & play_pause
RIGHT: holding ? unload : deck 2 browser_enter & play_pause

Ook mijn enter-toets op mijn cdj heb ik aangepast:
ENTER: browser_enter & play_pause

Zo start het nummer direct op als het geladen wordt. Mocht er een betere manier zijn om voor te beluisteren met een externe mixer hoor ik het graag.



 

Inviato Mon 28 Sep 15 @ 8:09 am
Ik heb een externe mixer, maar ik zie dat jij dus een MIDI commando hebt gecombineerd. Slim, ga ik ook zo doen. Bedankt voor je input!
 

Inviato Mon 28 Sep 15 @ 7:23 pm
Het is echt de moeite om je even in de scripting te verdiepen. Je kan zo VDJ en je hardware compleet naar je hand zetten. Voor mij echt de grote plus van deze software.
 

Inviato Tue 29 Sep 15 @ 9:50 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)