Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: diep teleurgesteld en kwaad, virtual dj, cdj 2000

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Zaterdag de setup van virtual dj 8 met 2 cdj 2000 opgesteld, de licence was niet in orde, viel dus om de tien minuten uit maar het werkte.
Vandaag 2 uur bezig geweest met exact dezelfde opstelling en de licence in orde.
Raad eens wat er gebeurde, 1 grote ergernis.
Alle mogelijke configuraties heb ik gehad, het werkt niet, niet, niet.
Als virtual dj met licentie niet werkt, wat hebben we er dan aan???????????
Maak het eerst is in orde voor je het publiceert.
Met versie 7 werkte het wel, waar zit dan het hele verschil, bij jullie of bij mij?
Moet ik nu een downgrade doen?
Firmware van de cdj 2000, drivers geupdate, virtual rommel geupdate, wat kan ik nog meer doen?
Misschien alles buiten en dan vooral virtual dj.
Een zeer misnoegd en vooral kwaad ex gebruiker
 

Inviato Mon 28 Sep 15 @ 3:35 pm
Zeer raar, als het in de testperiode 10 min werkte, moet het ook werken als je je gegevens ingeeft. Het is immers geen ander programma.
Kan je wat meer info geven aan wat er fout gaat. Er zijn er hier op het forum die werken met een cdj2000, dus het zou moeten lukken.
 

Inviato Mon 28 Sep 15 @ 6:00 pm
Als ik zo lees, heb je 'even' een upgrade naar VDJ 8 geïnstalleerd voor je moest optreden zonder het (uitgebreid) getest te hebben? Waarom niet veilig met V7 gedraaid en op je gemak met de configuratie voor V8 aan het spelen gegaan?
 

Inviato Mon 28 Sep 15 @ 7:21 pm
Stefan,

Er zijn (gelukkig) inmiddels veel gelukkige gebruikers van VDJ8, dus je mag er voorzichtig van uit gaan dat je problemen geen ingebakken oorzaak hebben in VDJ8. Om even achteraan te beginnen: nee, je hoeft niet te "downgraden": je kunt VDJ 7 en 8 naast elkaar installeren en als 8 (nog) even niet doet wat het moet doen, dan kun je altijd VDJ 7 starten en alsnog je werk doen.

Ondanks het hele verhaal ontbreekt eigenlijk inderdaad de meest essentiele info.
Je zegt dat je licentie in orde is (en dat blijkt ook uit je forumstatus) maar heb je de licentie ook op de juiste manier geactiveerd? Voor VDJ 7 moest je een code ingeven, maar voor VDJ 8 log je in zoals je dat ook doet op het forum. Je dient dan wel een internetverbinding te hebben. Dit is eenmalig: zodra VDJ is geactiveerd heb je de internetverbinding niet meer nodig. Zie ook: http://www.virtualdj.com/forums/188609/Dutch_Forum/Virtual_DJ_8_is_live__een_paar_zaken_zijn_anders_dan_je_bent_gewend_.html
Verder kan het handig zijn VDJ standaard als administrator te laten draaien. In sommige gevallen worden configuratie-items niet bewaard als je als gebruiker bezig bent. Daarnaast heb ik al gemerkt dat als je muziek op een externe schijf zet (in mijn geval met de desktop), die muziek niet terug te vinden is op de gig-laptop. Met Administrator-rechten is dat probleem ook over. Je kunt dit permanent instellen door met de rechter muisknop op het icoontje van VDJ8 te klikken en "Eigenschappen" te kiezen. Daarna klik je op de tab "Beveiliging" en zet je het vinkje aan bij "Uitvoeren als administrator".

Tot slot: Haal even rustig adem en laat je set desnoods even links liggen. Je problemen kunnen opgelost worden en met de hulp van dit forum gaat dat ook lukken.
 

Inviato Tue 29 Sep 15 @ 1:20 pm
Stefan,

Effe tot 10 tellen, komt weer goed man...
Ook ik had some problems...uh nog steeds een beetje...)
 

Inviato Wed 07 Oct 15 @ 7:07 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)