Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Gestolen laptop

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

LucaboemControlleristMember since 2013
Hallo,

mijn laptop waar de software opstond is vannacht gestolen, mijn vraag is nu, kan ik gewoon de software op de nieuwe installeren of moet ik dit melden aan virtual dj?

Groeten Luc
 

Inviato Thu 15 Oct 15 @ 3:57 pm
Balen....
Je kunt sowieso de software op je nieuwe laptop installeren. Wijzig hier op de site dan je wachtwoord. Bij de eerstvolgende mogelijkheid dat de oude online komt, kunnen ze in ieder geval niet meer inloggen.
 

Inviato Sun 18 Oct 15 @ 4:35 pm
LucaboemControlleristMember since 2013
Ok bedankt voor de melding.
Heb al ondervonden dat bij het opnieuw installeren van de software op de nieuwe laptop de activatie online gaat.
Enkel nog het paswoord aanpassen zodat de profiteurs hier geen gebruik van kunnen maken.

Hier kan een slotje op ;-)
 

Inviato Mon 19 Oct 15 @ 9:44 am
Dag beiden,

ik heb vanmiddag een ION DJ LIVE setje gekocht voor mijn neefje met daarbij een code voor Virtual DJ LE Lite. Nu heb ik thuis het e.e.a. uitgeprobeerd met installeren en daarna de software weer verwijderd. Nu wil ik de software op een andere computer installeren, maar kan ik het niet meer downloaden met de code welke ik heb gekregen. Kan ik daar nog iets aan doen? Of heb ik nu gewoon mijn code verbruikt en moet ik een nieuwe kopen?

Alvast bedankt voor de reactie.
 

Inviato Thu 12 Nov 15 @ 4:51 pm
Hoi,

kun je de volgende keer een nieuwe post aanmaken? Dit is een ander onderwerp.

Je hebt geen codes nodig om de software te downloaden. Sowieso kun je de software vanaf de CD installeren. De laatste nieuwe versie kun je downloaden uit je eigen profiel hier op de site. Je moet dan wel ingelogd zijn.
Klik op My Account bovenaan deze pagina en klik dan aan de linker zijde op de zwarte knop My Licenses. Je geregistreerde versie kun je daar (opnieuw) downloaden. Ook je Serial Number (je code) staat daarbij vermeld. Wees dus zuinig op je inloggegevens...
 

Inviato Thu 12 Nov 15 @ 5:20 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)