Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Karaoke files in VDJ8

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

wilbergPRO InfinityMember since 2009
In Virtual DJ worden ZIP bestanden gezien als karaoke files én aangezien ik heel veel ZIP (karaoke) bestanden bezit is het in VDJ 8 handig om te zien dat in de browser ZIP bestanden worden aangegeven met een "microfoon".
Daarnaast bezit ik echter ook veel (Nederlandstalige) karaoke videobestanden die in de browser aangeduid worden met een "filmrol".
(Da's minder handig omdat ik op dit moment ongeveer 9000 videoclips bezit die ook aangeduid worden met dezelfde "filmrol")
De karaoke videobestanden wil ik aangeduid zien met dezelfde "microfoon" als de ZIP bestanden.
Ik heb ontdekt dat ik via de Tag Editor van elk bestand "een vink" kan plaatsen zodat dat bestand wordt gezien in de browser als een karaoke bestand en dus wordt voorzien van een "microfoon".

Mijn vraag is:
Is het mogelijk om al mijn karaoke videobestanden in éen keer aan te vinken als karaoke file óf moet ik de aanvink handeling steeds per file doen (wat een enorm werk is) ?
 

Inviato Thu 05 Nov 15 @ 5:35 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Gaaaaaaaaap.....
Ik heb het zelf al ontdekt.
Gewoon alle files selecteren en via de Tag Editor één vinkje zetten.
 

Inviato Thu 05 Nov 15 @ 6:12 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)