Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: virtual dj pro

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Geachte,
Enkele maanden terug heb ik virtual dj gekocht. kostprijs 348 euro. betaald met mastecard . alles ok . enkele weken later. blijkt mijn lessentie weg. nu heb ik virtual dj pro niet meer. heb al mijn betaling bewijzen nog en heb deze ook verstuurd maar ik krijg daar geen reactie op.virtual dj pro lesensie weg en 348 euro ook dada weg.kan iemand mij helpen of uit leggen wat er gaande is? grts wesley
 

Inviato Mon 14 Dec 15 @ 10:38 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Je zal moeten wachten op het antwoord van support, maar voor zover ik kan zien is de licentie geannuleerd omdat de betaling met de credit card mislukt is.
Het geld is dus normaalgezien niet van je rekening gegaan.
 

Inviato Tue 15 Dec 15 @ 3:40 am
toch wel . is juist daarom dat ik hier eens raad kom vragen. geld is welvoegelijk van de rekening gegaan . maar nu heb ik tijde niet meer . geld is ook niet terug gestort. maar goed ik wacht nog even af. toch bedankt voor de info grts wesley
 

Inviato Wed 16 Dec 15 @ 1:09 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Btw, waar heb je betalingsbewijzen etc naar verstuurd?
Op het eerste zicht zie ik geen support tickets onder jou naam.

Best het contactformulier via Support/Help gebruiken:
http://www.virtualdj.com/contact/step2.html
 

Inviato Wed 16 Dec 15 @ 9:41 am
Tes ok heb geld terug, ik begrijp er niets meer van? ga nog een keer proberen kopen. alvast bedankt voor deze snelle info
grts wesley
 

Inviato Thu 24 Dec 15 @ 12:43 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Erg vreemd verhaal.
Neemt niet weg dat je ook "gewoon" verzekerd bent (na betaling met VISA) wanneer producten niet geleverd worden.
Daar moet je dan wel weer achteraan.
 

Inviato Mon 28 Dec 15 @ 10:29 am
Maus8PRO (legacy)Member since 2014
Hallo, ik heb een vraag. Ik heb destijds Virtual dj 7 Basic Pro aangeschaft om met een laptop en externe geluidskaart (Reloop Play) via een mengpaneel te draaien. Ik kreeg een tijd later de melding dat ik de update van virtual dj 8 kon downloaden er vanuit gaande dat dat ook onder mijn licensie kon. Ik ben er nu achter gekomen (ik dacht dat het in mijn muziek zat) dat tijdens het voorafluisteren van de een nummer (en het andere deck draait nog) er lichte kraakjes te horen zijn door de Master uitgang. Ook met 1 deck aan hoor je in stille passages van een nummer die kraakjes en worden versterkt als ik bijvoorbeeld de stekker uit de laptop haal en op accu laat draaien.
Ik heb een aantal dingen uitgeprobeerd en vraag me het volgende af: Is mijn licensie misschien niet geldig om volledig virtual dj 8 te gebruiken, want met versie 7 (die nog steeds op mijn computer staat werkt het wel kraakhelder). Moet ik misschien alles (ook virtual dj 7 ) verwijderen en opnieuw installeren vanaf deze site? Mijn computer is snel genoeg, er draaien geen zware programma's mee, latency instellingen uitgeprobeerd. Graag een advies. Groet Maurice
 

Inviato Fri 05 Feb 16 @ 7:27 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)