Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Mogelijkheden op afstand.

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Ik ben op zoek naar een setup voor op een carnavalswagen.

Wij rijden ieder jaar meerdere optochten waarbij wij ook een show opvoeren.
Deze show willen wij op ieder moment in kunnen starten zodat we op plaatsen waar het druk is de show doen.

Afgelopen jaren kreeg ik een teken van de chauffeur zodat ik de muziek uit kon faden en de show in kon starten.
Na de show wordt de muziek weer in gefade.

Omdat wij een kleine club hebben willen we dit op afstand automatisch kunnen uitvoeren.

Is dit op een bepaalde manier ook uit te voeren met Virtual DJ?
Bijvoorbeeld om door op deck A een playlist continu te laten spelen,en dan om op afstand op bijvoorbeeld een ipod touch met een button een automatische wissel naar deck B en als deze is afgelopen weer naar deck A te gaan.

Is dit te realiseren in Virtual DJ?
Of moet ik dan toch alles handmatig wisselen?
 

Inviato Sun 03 Jan 16 @ 11:07 am
 

Inviato Mon 04 Jan 16 @ 5:55 pm
Ik heb wat geprobeerd met de remote app en Virtual Dj 7 home op mijn macbook.
Dit werkt al aardig.
Ik kan daarin "Mix Now" aanklikken om de show in te starten.

Alleen heb ik nu voor de wagen een windows laptop aangeschaft en hierop Virtual DJ 8 free op gezet.
Maar nu heb ik de functie "Mix Now" niet meer in de app op mijn Iphone.
Klopt dit, of kijk ik er overheen?
 

Inviato Thu 21 Jan 16 @ 10:23 am
Ik ben verder niet bekend met de Apple-versie. (ik heb geen iPhone of iPad....) Ik zie dus ook geen kans uit te vinden wat er mis gaat.
Ik zie overigens op >>deze<< pagina dat er verschillende skins verkrijgbaar zijn voor de app. Heb je al gekeken of er misschien een oplossing in een andere skin zit?
 

Inviato Thu 21 Jan 16 @ 10:58 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)