Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: MP3's >>> Zoek database creëren ???

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo,

Wat ik maar niet voor mekaar krijg in versie 8 is het opzetten van een zoekdatabase.
Ik heb een groot aantal geripte CD's en in versie 7 (Home) had ik een zoekdatabase aangemaakt en vond ik alles direct terug maar in versie 8 ben ik de database ??? steeds kwijt bij herstart computer.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?

Bedankt,
Peter.
 

Inviato Sun 21 Feb 16 @ 7:15 pm
Waarschijnlijk is je map Mijn Documenten (of Documenten/Gebruiker) beveiligd. Daar wordt de database in opgeslagen (Documenten/Gebruiker/Virtual DJ)
Je kunt proberen VDJ als Administrator op te starten. Werkt dat dan kun je in de eigenschappen van Virtual DJ (bereikbaar door met de rechter muisknop op het icoontje te klikken) dit permanent omzetten naar Opstarten als Administrator.
De andere optie is te proberen de map van Virtual DJ van schrijfbeveiliging af te krijgen. Dat kan wat lastiger worden als die is aangemaakt terwijl VDJ is geïnstalleerd als Administrator.
 

Inviato Fri 26 Feb 16 @ 6:55 pm
Hey Peter
Kan het niet zijn dat je bij het verwijderen van de oude verzie van Virtual DJ ook daarvan de database hebt verwijderd ?
Als je die laat staan en je installeert VDJ 8 neemt hij toch normaal de oude database mee over

Musiclover
 

Inviato Mon 28 Mar 16 @ 3:51 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)