Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Meerdere playlisten selecteren lukt niet (Mac)

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Beste gebruikers en kenners, ik krijg het niet voor elkaar op mijn Mac om meerdere playlisten te selecteren en dan bv te kopiëeren of te verplaatsen.

Ik heb een heleboel m3u playlisten in de root van mijn muziekfolder staan, maar het nadeel is dat als ik hier de sortering van aanpas, het niet in het bestand wordt opgeslagen. Dat gebeurt wel als ik de playlist verplaats of kopieer naar Afspeellijsten. Ga ik dan de volgorde anders ga sorteren dan wordt dit ook daadwerkelijk in het bestand opgeslagen.

De reden dat dit voor mij belangrijk is, is omdat ik mijn playlisten voor verschillende platforms hetzelfde wil houden en dan is het geen doen om iedere keer handmatig meer dan 50 lijsten één voor één te selecteren.

Is dat een schoonheidsfoutje? In de handleiding lees ik namelijk dat het wel mogelijk moet zijn om meerdere tegelijk te selecteren.
 

Inviato Wed 25 May 16 @ 4:53 am
inmiddels in het support deel antwoord van Adion gekregen. Je kunt alleen de hele map verplaatsen of kopi"eren. Klopt inderdaad, maar dan krijg ik onder Afspeellijsten naast de standaard playlisten een mapje met de naam 'Muziek' en dat is het.

Ik kijk nog wel, ik heb nu iig een Pro Infinity licentie (y)
 

Inviato Thu 26 May 16 @ 5:08 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)