Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: TWEEDEHANDS CONTROLLER GEKOCHT

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo,

ik heb een tweedehands controller gekocht, maar krijg deze niet aan de praat.
Het is een ENVIVO (aldi) ENV-1334.
Oorspronkelijk zou hier een licentie gezeten hebben voor virtual DJ7 maar hiervan heb ik niets meegekregen.
Kaniemand me verderhelpen hoe ik dit ding toch aan de praat krijg ???

Thx
 

Inviato Thu 02 Jun 16 @ 6:07 pm
ai... ik dacht dat we er van af waren op het forum, komen die krengen op de tweedehandsmarkt....
In principe zou elke controller 10 minuten moeten werken als test in de home-versie, wil je hier echt mee kunnen werken, ga je minstens een controller-versie moeten kopen van VDJ.
Maar of je die controller überhaupt aan de praat gaat krijgen... Als ik me goed kan herinneren, zeker en vast niet in Windows 8.1, dus ik vrees voor windows 10. Amper een handleiding... Bij een hele reeks geklik in de hoofdtelefoon. Probeer eens de zoekfunctie op het forum.
Eerlijk... ondanks dat hij van plastic is, hoort hij in de bruine restzak....
 

Inviato Thu 02 Jun 16 @ 6:29 pm
Nou, nou... Teknihall gaat het leren....
Soms is het prettig goed nieuws te kunnen leveren: een zoektocht op het type gaf een link naar de website van Teknihall waarop je de gebruiksaanwijzing en VDJ LE kunt downloaden: http://www.teknihall.be/nl/downloads/envivo/1334

Nu vermoed ik wel dat je daar nog een licentiecode (serial number) voor nodig hebt. Mocht die niet onderop je controller zijn geplakt, dan zou je de servicedesk van Teknihall eens kunnen proberen. Die gegevens vindt je hier: http://www.teknihall.be/nl/service/envivo

Ik hoop voor je dat het werkt. De controller heeft helaas geen beste reputatie. Een probleem was bv al dat hij onder Windows 8(.1) al bij veel gebruikers niet meer werkte.
Heb je hem in ieder geval werkend gezien?
 

Inviato Mon 06 Jun 16 @ 12:23 am
Neen, heeft niet gewerkt. Heb ook al met de technische helpdesk gebeld, maar geen oplossing gekregen.
 

Inviato Mon 06 Jun 16 @ 12:37 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)