Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: virtual dj voor windosw 10

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

mijn computer is laatst van windows 7 naar windows 10 gegaan en nu wil mijn oude virtual dj niet meer werken.
het acount had ik bij mijn controller gekregen maar nu weet ik niet hoe ik mijn software kan updaten naar een versie voor windows 10 waardoor ik terug met mijn mengtafel kan werken.

iemand enig idee?

alvast bedankt.
 

Inviato Sat 04 Jun 16 @ 8:35 pm
Ligt een beetje aan hoe oud je versie is. VDJ 7 werkt in ieder geval met W 10. Je kunt kijken of er een laatste versie van jouw LE-versie beschikbaar is. Klik daartoe op de knop "My Account" bovenaan deze pagina en klik daarna links op de knop "My Licenses". Je kunt daar eventuele updates downloaden.
 

Inviato Mon 06 Jun 16 @ 12:28 am
Ik heb gekeken waar u mij verteld heeft en daar heb ik idd VirtualDJ 7 LE.
Ik zie nergens iets dat ik deze kan uitbreiden daar een gewone virtualDJ 7?
Zit er dan niks anders op dan een programma te kopen of is er nog een anderen optie waardoor ik mijn mengtafel terug kan gebruiken?

 

Inviato Mon 06 Jun 16 @ 5:46 pm
FFies opnieuw: Je kunt bij "My License" de laatste versie ook downloaden. Omdat ik nu niet kan zien welke revisie van VDJ7 je hebt, weet ik ook niet of het nodig is, maar het kan zeker geen kwaad.
Zoals ik eerder aangaf werkt VDJ7 met Windows 10. Dat kan dus het probleem niet zijn.Wat je kunt proberen is met de rechter muisknop klikken op het VDJ-icoon en kiezen voor "Uitvoeren als administrator".
 

Inviato Sat 11 Jun 16 @ 6:21 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)