Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtuele mappem meenemen van Virtual DJ 8 naar VirtualDJ Pro Full

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

ro1andPRO InfinityMember since 2011
Hoe kan ik al mijn virtuele mappen, gemaakt in het programma VirtualDJ 8, meenemen naar VirtualDJ PRO Full?
Groet, Roland
 

Inviato Thu 09 Jun 16 @ 9:26 am
Deze is me onduidelijk. Heb jij net een pro-licentie aangeschaft?
Dan is dat niet meer dan je inloggegevens voor dit forum (waar je geregistreerd bent als een pro-gebruiker) ook ingeven in virtual dj 8. Zo herkent hij je als een pro gebruiker. Je moet daarom niets nieuws installeren. De gratis versie en de pro zijn hetzelfde programma, maar gedragen zich anders door het inloggen en de bijhorende licentie.
Je virtuele mappen blijven netjes staan.
Bedoel je iets anders, laat dan maar weten.
 

Inviato Thu 09 Jun 16 @ 11:55 am
ro1andPRO InfinityMember since 2011
Jaren terug had ik een CUE versie, officieel aangekocht en paar jaar geleden een nieuwere versie gekocht.
Nu wilde ik hem upgraten en kreeg ik hierdoor VirtualDJ8.
Geweldig, hier ben ik mee aan de slag gegaan op een laptop, heb vele duizenden clips opnieuw gescreend en in een map gedaan zodat ik dubbelen kwijt was en heb nieuwe virtuele mappen gemaakt.
Omdat er, vind ik, een vrij groot logo van Virtual DJ in het uit te zenden beeldframe staat, dacht ik, dit zal wel komen omdat ik hem geupdatet heb en wellicht door dit pakket aan te schaffen kan ik dit logo al dan niet weghalen of zoals bij mijn oude CUE-versie, voorzien van een sponsorlogo.
Dus heb ik het pakket officieel aangekocht en heb ik nu ook een Virtual DJ version 7.4.7 Pro (b508) (VirtualDJ Pro Full).
Hierin wil ik graag al mijn virtuele mappen, gemaakt in Virtual DJ 8, op een of andere manier importeren in VirtualDJ Pro Full.
Ik had dus een CUE-versie, geupdatet en kreeg toen een VirtualDJ8 versie. Deze compleet voorzien van nieuwe virtuele mappen (echt een enorm karwei geweest) en door het grote logo van Virtual DJ in het uitzendblokje de versie VirtualDJ Pro Full gekocht. Alleen ik krijg hier onmogelijk tot nu toe mijn virtuele mappen meegenomen.

Ik hoop dat het U nu duidelijker is.

Groetjes, Roland
 

Inviato Thu 09 Jun 16 @ 1:02 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Als je alles al in VirtualDJ 8 hebt zou ik gewoon VirtualDJ 8 blijven gebruiken. (en eventueel in de instellingen het video logo uitzetten/kleiner maken indien gewenst)

Terug gaan naar VirtualDJ 7 zie ik het nut niet echt van in.
 

Inviato Thu 09 Jun 16 @ 2:07 pm
ro1andPRO InfinityMember since 2011
OK, dankjewel.

Hoe zet ik het logo uit?

Alvast dank voor de info.

Groet, Roland
 

Inviato Thu 09 Jun 16 @ 2:43 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Opties, videoLogo
 

Inviato Thu 09 Jun 16 @ 2:46 pm
ro1andPRO InfinityMember since 2011
Dat dacht ik ook maar die kan ik nergens gevonden krijgen. Sorry
 

Inviato Thu 09 Jun 16 @ 3:14 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Mogelijk moet je het vinkje om geavanceerde instellingen te tonen aanzetten. (bovenaan de optie-pagina)
 

Inviato Thu 09 Jun 16 @ 3:31 pm
ro1andPRO InfinityMember since 2011
Geweldig, en een heleboel andere opties kan ik nu aan. Dankjewel! Super
 

Inviato Fri 10 Jun 16 @ 6:53 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)