Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Software

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Goedenavond allemaal,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een controller overgenomen van iemand met de daarbij behorende software CD. Ik heb geprobeerd deze op mijn macbook te instaleren maar bij installatie krijg ik de melding dat mijn osx te oud zou zijn terwijl hier de nieuwste versie opstaat van El Capitain 10.11.
Heb ook geprobeerd om via de help desk van VDJ een antwoord te krijgen maar deze gaven aan dat ik in mijn account het de product key moest invullen en daarna de software zou kunnen downloaden. Maar ook hier krijg ik dan een melding dat deze product key al in gebruik is. Hulp van jullie is zeer welkom. Alvast mijn dank
 

Inviato Thu 18 Aug 16 @ 7:09 pm
Helaas is VDJ niet overdraagbaar... Lees de licentievoorwaarden. Dus als iemand je een controller heeft verkocht met VDJ erbij dan heb je eigenlijk niks aan die licentie. Tenzij die persoon deze zelf nog niet in gebruik had genomen (misschien dat ze een ander dj programma hadden).

Bij andere software moet de huidige gebruiker eerst zijn huidige licentie vrijgeven, maar bij VDJ kan dat niet volgens mij...

http://www.virtualdj.com/wiki/Serial%20Transfer.html
 

Inviato Mon 22 Aug 16 @ 2:27 pm
Dank je wel
 

Inviato Sun 28 Aug 16 @ 9:46 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)