Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Toevoegen van afbeeldingen aan Tag

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

stevoqxPRO InfinityMember since 2011

Ik probeer steeds om mijn info in de tag zo volledig mogelijk te maken. Dat betekent dus ook de hoesjes. Soms ken ik de hoesjes nog van vroeger en is het een kwestie van de juiste uitkiezen. Nu gebeurt het ook dat wanneer je in de tag de info van de nummers (uitvoerder + songnaam) invoegt er gelijk een juiste afbeelding verschijnt in het vakje rechtsboven.
Zoals je op mijn afbeelding kunt zien is de hoes die ik daar heb staan, de juiste hoes (in blauwe cirkel). Doch als ik op "schrijf tag" klik, dan gebeurt er niets. In de bibliotheek staat geen afbeelding bij de track. De aangegeven afbeeldingen die aangegeven worden door Google of Bing eronder geven geen juiste oplossing. Hoe kan ik de door VDJ zelf gevonden afbeelding dan wel bewaren? Ik weet dat je de afbeelding kan downloaden en in een map zetten en vervolgens selecteren maar dan is het echt niet meer zo handig. Iemand enig idee?
 

Inviato Sun 21 Aug 16 @ 2:32 pm
De afbeeldingen die door VDJ gevonden worden komen in de VirtualDJ map in de folder Cache en dan Covers.

Je zou daar dus de afbeelding uit kunnen plukken?
 

Inviato Mon 22 Aug 16 @ 2:16 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Da ga ik eens proberen. Dank je wel.
 

Inviato Fri 09 Sep 16 @ 9:25 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)