Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Problemen met nieuwste update 8.2 b3378

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Ik heb twee dagen terug een update gedaan naar versie 8.2 b3378. Werk met een DENON MC3000 controller.
Bij het opladen van een track naar deck A door op de "load " te duwen, gebeurt er ogenschijnlijk niets. "cue" licht niet op en ook op het scherm zie ik geen waveform of tijdsindicatie. Deck A lijkt leeg. Nu druk ik op play/pause en zowel ledverlichting in de "play" knop gaat branden en het display geeft alle info weer. Ik heb exact hetzelfde met deck B.
Nu komt het grootste probleem. Als ik een deck stop en ik wil een nieuwe track laden, dan werkt de "load" knop niet meer. Ook op zowel Deck "A" als "B".
Als ik met de muis een track selecteer dan kan ik alles doen met drag en drop. Maar dit is een grote stap achterwaarts. Nog iemand dit probleem?
 

Inviato Wed 24 Aug 16 @ 6:14 pm
Ik heb hetzelfde probleem met de mc6000mk2 grrrrrr..
 

Inviato Wed 24 Aug 16 @ 7:35 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
8.2 b3390 zelfde probleem

Bij het opladen van een track naar deck A door op de "load " te duwen, gebeurt er ogenschijnlijk niets. "cue" licht niet op en ook op het scherm zie ik geen waveform of tijdsindicatie. Deck A lijkt leeg. Nu druk ik op play/pause en zowel ledverlichting in de "play" knop gaat branden en het display geeft alle info weer. Ik heb exact hetzelfde met deck B.
Nu komt het grootste probleem. Als ik een deck stop en ik wil een nieuwe track laden, dan werkt de "load" knop niet meer. Ook op zowel Deck "A" als "B".
Als ik met de muis een track selecteer dan kan ik alles doen met drag en drop. Maar dit is een grote stap achterwaarts. Nog iemand dit probleem?
 

Inviato Fri 02 Sep 16 @ 6:24 pm
 

Inviato Mon 05 Sep 16 @ 10:18 am
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
versie 8.2 b 3398 Nog steeds hetzelfde probleem. Als ik naar de downloadversie op de website ga, dan werkt Versie 8.2 v3343 ok. Even installeren en vertrokken. Alles hoger werkt van geen kanten in mijn configuratie.
 

Inviato Mon 05 Sep 16 @ 5:52 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Heb je gebprobeerd om de factory default mapping te gebruiken?
 

Inviato Mon 05 Sep 16 @ 6:21 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Ik gebruik die altijd de default mapping. Het is toch vreemd dat telkens ik terug naar de oudere versie stap, alles wel werkt zonder iets te moeten wijzigen? Worden settings veranderd bij nieuwe versies?
 

Inviato Fri 09 Sep 16 @ 9:17 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
v8.2 b3409 Heeft deze problemen opgelost. Het werkt weer zoals het hoort.
 

Inviato Sun 18 Sep 16 @ 11:56 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)