Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hercules dj console rmx en Virtual DJ 7 Pro

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Heb net een nieuwe controller gekocht. De software geinstalleerd maar nu heb ik enkel geluid via de hoofdtelefoon en niet via mijn PC. Wat doe ik verkeerd aan de instellingen.
Ook had ik Virtual DJ 7 Pro maar daar blijkt de controller niet mee te werken dus virtual dj 8 LE geinstalleerd met de bijgeleverde CD. Is er een mogelijkheid om Virtual DJ 7 Pro te doen werken met mijn nieuwe controller ?
 

Inviato Tue 20 Sep 16 @ 4:32 pm
Da's vreemd: je staat in het topic geregistreerd als "No License-user", maar nu dat ik antwoord komt je status "LE-user" tevoorschijn.... Je hebt dus geen Pro-versie.
De setup van je RMX in VDJ 7 vindt je terug in de Wiki: https://www.virtualdj.com/wiki/RMX.html , maar ik vermoed dat dit geen legale (Pro)versie is. Het kan dus zijn dat in je huidige Pro-versie de controller nog niet wordt ondersteund. Heb je de LE-versie, dan zou het moeten werken als je de instellingen in de uitleg volgt.
De "nieuwe" RMX-en (versie II) wordt geleverd met DJuiced (volgens de website van Hercules). Als je VDJ8 hier hebt gedownload, heb je de Home-versie en die ondersteunt max. 10 minuten per sessie de controller.
Omdat vrijwel niemand de RMX nog verkoopt, vermoed ik dat je hem 2e hands hebt gekocht. Er zit in ieder geval geen VDJ 8 bij, tenzij de verkoper je er een illegale versie bij heeft geleverd. Het wordt dan alleen een beetje lastig om je dan een antwoord te geven, omdat die "andere"versies niet echt bekend staan om hun stabiliteit.

 

Inviato Tue 20 Sep 16 @ 6:42 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)