Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Licentie - content unlimited audio

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Wie kan mij hier dringend bij helpen? sinds de laatste update van vdj pro is de zoekopdracht om muziek te streamen weg gevallen ! gezien ik maandelijks mijn bijdrage betaal en er reeds geruime tijd ook gebruik van maak sta ik er toch op dat deze functie naar behoren werkt. en het gaat helemaal niet om enkel Nederlandstalige muziek maar wel in het algemeen, eigenlijk is er een zoekfunctie bij downloaded content verdwenen ??? graag had ik deze functie terug. deze wordt bijzonderlijk gebruikt bij verzoeknummertjes die ik niet in mijn bestand heb, mocht dit niet recht gezet worden dan zie ik het nut er niet meer van in om VDJ verder te gebruiken en bijdragen te betalen die nutteloos zijn.
Met dank aan zij die mij hulp kunnen bieden.
groeten Dj William
 

Inviato Thu 20 Oct 16 @ 7:44 am
Ik zie in een reactie op een andere post dat je dit met de installatie van een oudere versie hebt opgelost?
 

Inviato Sat 22 Oct 16 @ 11:43 am
Ik heb dit probleem ook, kan niet meer zoeken op het internet met content unlimited en betaal ook voor deze optie.
Mijn partner die niet betaald voor deze optie krijgt meer resultaten te zien dan ik...!!!
 

Inviato Tue 25 Oct 16 @ 3:21 pm
ligt het niet aan de voorkeursinstellingen, dus welke resultaten wel en niet getoont moeten worden? Kijk eens bij config>browser

Ik heb de meeste resultaten, met deze instellingen




Als ik zoek op Jan Smit dan vind ie nu alleen Netsearsch (=minder betrouwbare bron) resultaten

 

Inviato Thu 27 Oct 16 @ 8:50 am
HOE KAN IK DIE NEST VAN VIRTUAL DJ 8 KOPEN ???????????? HEBBEN DIE GEEN GEWONE CREDIETKAARTEN BEN JIET VAN PLAN EEN VISA OF PORT WAT TE NEMEN HEB ZE NET ALLEMAAL BINNEN GEDAAN OMDAT JE MET EEN GEWONE MAESTRO OOK ALLES KAN

JA KAN MAKKERLIJKER NAAR EEN DATING SITE OF SEX SITE GAAN DAN VIRUAL DJ 8 TE KOPEN VOOR THUIS GEBRUIK MET CONTROLER

DAN IS HET ZO ALS JE WIL BETALEN VIA PALPAY DAN REKENEN ZE JE NOG EENS EXSTRA 20 EURO AAN DIE HONDEN

GRAAG ANTWOORD

ANDERS ZAL IK IETS ANDERS MOETEN ZOEKEN SERATO OF TRACKTOR OF PORT WAT VOOR EEN FATSOENDELIJKE PRIJS

MVG
 

Inviato Thu 10 Nov 16 @ 11:33 pm
Je Caps-lock is kapot....
Je kunt ook met een bankoverschrijving betalen.
Graag de volgende keer een eigen topic openen. Je probleem heeft niets met dit topic te maken.
 

Inviato Thu 10 Nov 16 @ 11:40 pm
VLSPROPRO InfinityMember since 2011
Hallo,

Ik heb ook een muziek abonnement van virtualdj. Alleen nu zoekt VDJ geen nederlandstalige hits. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
 

Inviato Fri 16 Dec 16 @ 6:22 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
 

Inviato Sat 17 Dec 16 @ 5:05 am
Iwan.DPRO InfinityMember since 2007
Heren,
Ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem.
Het lijkt erop dat er minder nummers op staan dan voorheen.
Hij vindt in ieders geval minder nummers nu.
Staat er op content unlimited audio nog voldoende muziek.
 

Inviato Mon 19 Dec 16 @ 9:53 pm
pkokerPRO InfinityMember since 2013
Als ik in mijn database zoek dan laad hij het nummer niet naar een deck krijg als resultaat error

Wat doe ik toch fout
 

Inviato Wed 05 Apr 17 @ 10:47 pm
 

Inviato Sat 15 Apr 17 @ 12:55 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)