Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: zoeken van nummers in bepaalde map

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hoi hoi.

Ben sinds deze week de overweging aan het maken om voor onze karaokeshows vdj te gebruiken in plaats van mijn serato.
nu heb ik een testweekje eropzitten en bevalt me reuze.
Nu heb ik een mapje karaoke, discobar en videoclips aangemaakt en deze ingleest in het systeem.
Het probleem dat ik ondervind is wanneer ik bvb in de map karaoke klik en een song wil zoeken dan geeft hij alle mogelijkheden weer van al mijn mapjes?
Is er een mogelijkheid dat ik wel per favoriete map of gewone virtuele map kan zoeken zonder dat alle resultaten worden weer gegeven van alle mappen.

Bedankt alvast
 

Inviato Sun 06 Nov 16 @ 5:35 pm
djjbPRO InfinityMember since 2004
Hoi,
Als je alleen wilt zoeken in de geopende map selecteer je alleen "zoek in map" en niet "zoek in Drives".
 

Inviato Tue 15 Nov 16 @ 4:01 am
 

Inviato Wed 16 Nov 16 @ 7:16 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Heb je al je karaoke tracks benoemt als karaoke file? Hieronder zie je in de eerste afbeelding de plaats in je Tag informatie waar je een vinkje moet zetten. Gevolg is dat je tussen je tracks makkelijk de verschillende types bestanden kunt vinden. Karaoke toont aan het begin van de lijn een micro, en rechts zie je als Type "karaoke".
Je kan Type toevoegen door bovenaan met de rechter muisknop te klikken in de balk. 2 de afbeelding 1. Dan verschijnen de opties die je kunt toevoegen in de balk. (2)
 

Inviato Sat 26 Nov 16 @ 4:20 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Bij de vorige post een foto vergeten. De eerste...
 

Inviato Sat 26 Nov 16 @ 4:22 pm
bedankt voor de info's :)
ben er ondertussen uit hoe en wat en het was even wat zoeken maar het is me dan toch gelukt.
 

Inviato Sun 27 Nov 16 @ 9:05 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)